در هفته گذشته شاهد ثبت رکورد قیمتی جدیدی از طرف پادشاه ارزهای دیجیتال بودیم، بیت کوین که برای مدتی در عبور از مقاومت ۵۸۵۰۰ دلاری ناکام مانده بود، موفق شد از این مانع عبور کند و حتی به ۶۲۰۰۰ دلار هم نزدیک شد ولی موفق به عبور از آن نشد تا کماکان احتمال روند اصلاحی بیت کوین ادامه داشته باشد. همراه با رکوردشکنی بیت کوین اوضاع برای اتریوم هم خوب بود و به بالای محدوده ۱۹۰۰ دلاری رسید اما موفق به عبور از سقف قیمتی قبلی خود نشد. در ادامه به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۲۵ اسفند پرداخته‌ایم و سعی می‌کنیم با کمک شاخص‌های تکنیکال حرکت بعدی ارزها را پیش بینی کنیم.

بیت کوین

بیت کوین (BTC)  هفته گذشته را نیز با ثبت ATH جدید به پایان رساند و علیرغم وجود واگرایی در نمودار روزانه و هفتگی به روند صعودی خود ادامه داد.
با توجه به اینکه موفق به بستن کندل هفتگی بالای ۶۰٫۰۰۰ دلار نشد، باید دید که در این هفته یک بار دیگر به این قیمت حمله خواهد کرد یا اصلاحی که منتظرش هستیم آغاز خواهد شد.
حمایت‌های اصلی در صورت آغاز روند اصلاحی، خطوط تنکنسن و کیجونسن در قیمت‌های ۴۵۳۰۰ و ۳۶۰۰۰ خواهند بود.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۵ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز بیت کوین / دلار

خرید بیت کوین

اتریوم

اتریوم (ETH) با پیروی از بیت کوین کندل هفتگی سبزی را به ثبت رساند اما برخلاف پرچمدار ارزهای دیجیتال، نتوانست سقف جدیدی ثبت نماید و از سد ۲۰۰۰ دلار عبور کند. با توجه به گارد صعودی تنکنسن ممکن است در این هفته مجددا برای شکست این مقاومت تلاش کند. اما در صورت ریزش، همان حمایت های هفته پیش در تلاقی کیجونسن و خط روند درازمدت در محدوده ۱۱۹۰ تا ۱۲۴۰ معتبر خواهد بود.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۵ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز اتر / دلار

خرید اتریوم

نئو

نئو (NEO) در این هفته هم حرکت شاخصی از خود نشان نداد و به نوسان در محدوده ۳۸ تا ۴۳ دلار پرداخت. همچنان حمایت ها و مقاومت های هفته گذشته برای این ارز معتبر می باشد و باید منتظر شکست یکی از قیمت های ۳۳ یا ۴۳/۸ دلار باشیم تا روند حرکتی این ارز مشخص شود.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۵ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز نئو / دلار

ریپل

با توجه به اینکه قیمت ریپل (XRP) زیر ابر سبز کومو محبوس شده است، احتمالا خط روند صعودی کوتاه مدت این ارز شکسته شده و یک بار دیگر حمایت ۰/۳۷ دلار تست خواهد شد. با این حال تا زمانی که مقاومت ۰/۵ دلار که دقیقا بر روی لبه ابر قرمز قرار گرفته شکسته نشود، نمی توان انتظار برگشت به روند صعودی را داشت.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۵ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز ریپل / دلار

کاردانو

کاردانو (ADA)‌ به روند اصلاحی خود برای سومین هفته ادامه داد و به اولین حمایت که بر روی فیبوی ۳۸/۲ درصد بود واکنش نشان داد. برای کامل شدن روند اصلاح این ارز حمایت ۰/۸۳ دلار روی  فیبو ۵۰ درصد محتمل ترین نقطه و قیمت ۰/۶۸ نیز حمایت دورتر این ارز در کف ابر صعودی و  فیبو ۶۱/۸ درصد خواهد بود.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۵ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز کاردانو / دلار

تحلیل شما از قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۲۵ اسفند چیست؟‌ به نظر شما  اصلاح بیت کوین به پایان رسیده و رالی صعودی دوباره آغاز شده است یا همچنان باید منتظر اصلاح باشیم؟ فراموش نکنید شما هم می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود از بازار ارزهای دیجیتال را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید و با سایر فعالان حوزه ارز دیجیتال بحث و تبادل نظر کنید.