مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)، تریدر و تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال در حالی که قیمت بیت کوین رکورد جدیدی را ثبت کرده، پنج آلت کوین آماده صعود را معرفی کرده است.

پنج آلت کوین آماده صعود که باید زیر نظر بگیریم

ون د پوپ در یک ویدیوی جدید، به ۴۰۲۰۰ فالوئر یوتیوب خود گفت که به دنبال آلت کوین‌هایی بگردند که در حال حاضر مورد توجه چندانی در شبکه‌های اجتماعی نیستند، زیرا این سکه‌ها از نظر ریسک به ریوارد، گزینه‌های فوق‌العاده‌ای هستند.

در صدر فهرست این تریدر KAVA/BTC (Kava.io) قرار دارد که به گفته وی در حال حاضر در فاز انباشت سنگین قرار دارد و احتمال افزایش تقریباً ۳۵۰ درصدی از ارزش فعلی ۰/۰۰۰۰۹۸ آن وجود دارد.

من KAVA را به خصوص با توجه به ساخت و سازهایی که داریم، زیر نظر دارم. کاوا از منطقه ۰/۰۰۰۰۶۵ بازگشته [به عنوان حمایت] و قبل از شروع کار، فنر جمع کرده و سپس در جایی از منطقه (۰/۰۰۰۴۴) من فقط سود کسب خواهم کرد.

ون د پوپ به SXP/BTC (Swipe) نیز توجه دارد، زیرا معتقد است این جفت ارز در حال ساختن پایگاه جدیدی درست مانند KAVA است. این استراتژیست ارزهای دیجیتال افزود، SXP/BTC هنوز در این چرخه به ارزش واقعی خود نرسیده، زیرا تقریباً ۹۰ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی ۰/۰۰۰۴۳ فاصله دارد.

سومین سکه در فهرست ون د پوپ، Wanchain (WAN/BTC) است که به اعتقاد وی، بسیار پایین‌تر از بالاترین قیمت خود یعنی ۰/۰۰۱ قرار دارد.

Wanchain در تلاش برای برای تغییر سطوح صعودی است، به این معنی که من ترجیح می‌دهم ببینم که سطح ۰/۰۰۰۰۱۳ حفظ شود که کمک می‌کند تا این روند را ادامه داده و به سطوح بعدی مقاومت برسد. اما هنوز، مسئله اصلی این است که این رمز ارز دچار FOMO (ترس از دست دادن) نیست. هیچ کس در مورد این پروژه صحبت نمی‌کند.

معرفی پنج آلت کوین آماده صعود

ون د پوپ تریدر مشهور در کانال یوتیوب خود از ارزهای با پتانسیل بالا برای صعود صحبت کرد

این مطلب راهم مطالعه کنید: پنج ارز دیجیتالی که در ماه آتی رشد خواهند کرد

همه این آلت کوین‌ها جفت ارزهای بیت کوین هستند

چهارمین ارز در رادار این تریدر مشهور، DIA/BTC است. ون د پوپ می‌گوید در حال حاضر، این جفت ارز بزرگترین دوره انباشت را سپری می‌کند.

این رمز ارز مجدداً ناحیه (۰/۰۰۰۰۴۲) را تست کرده و این بسیار خوب است. ما شاهد افزایش حجم هستیم، این بدان معناست که انباشت در حال انجام است. هنگامی که از ۰/۰۰۰۰۶۵ عبور کند، این آلت کوین نیز صعود خوبی را تجربه خواهد کرد.

آخرین جفت ارز در لیست مایکل ون د پوپ LTC/BTC (لایت کوین) است که ممکن است ۲۶۶٪ از قیمت فعلی ۰/۰۰۳۶ صعود کند.

به این یکی اشاره می‌کنم، در حالی که هنوز در روند نزولی قرار دارد. پیش‌بینی می‌کنم که سطح بازه زمانی بالاتر برای حمایت افزایش می‌یابد تا صعودی شود. بنابراین، این منطقه سبز (۰/۰۰۳۸) از قیمت حمایت خواهد کرد. اگر چنین اتفاقی بیافتد، ادامه روند صعودی به سمت مقاومت بعدی (۰/۰۰۵) را مشاهده خواهید کرد …که می‌تواند شروع یک حرکت بزرگ به سمت اوج قیمت‌ در ناحیه (۰/۰۱۱) باشد.

خرید لایت کوین

آیا این پنج آلت کوین آماده صعود هستند؟ به نظر شما کدام یک از آلت کوین‌های دیگر از بازار گاوی جا مانده‌اند؟ شما می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خودتان را از طریق سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl