کوین­ بیس یک مشکل اساسی دارد. در حقیقت، بیشتر افراد از جمله کاربران مشهور آن از ارائه خدمات ضعیف به مشتری و رسوایی در توسعه نرم‌افزار تحلیل زنجیره‌ای برای آژانس‌های دولتی ایالات متحده در ماه‌های گذشته، ناراضی هستند. در این مطلب از کوین نیک می‌خواهیم به معرفی پنج جایگزین کوین بیس برای تجارت بپردازیم.

پنج جایگزین کوین بیس

کاربران عادی کوین بیس، نگرانی جدی‌تری دارند. آن‌ها در موارد بسیار ضروری نمی‌­توانند به حساب کاربری خود دسترسی داشته ‌باشند.

بورس سان فرانسیسکو به‌علت آفلاین‌شدن در زمان اوج نوسانات، اعتبار به‌دست آورد. درست زمانی که حجم معامله‌ها در بورس‌های جهانی در حال افزایش است، کوین‌ بیس در هیچ‌جا دیده نمی‌شود.

آخرین قطعی سیستم در اول ژوئن دقیقا همزمان با صعود بیت‌کوین از ۱۰٫۰۰۰ دلار اتفاق افتاد. در ماه مارس هم اتفاق مشابهی افتاد و بیت‌کوین در طی یک سری نقدینگی ریزشی در بازار معامله‌های آتی سقوط کرد.

برای معامله‌گرانی که برای حل این مشکل به‌دنبال یک محل معاملاتی هستند، پنج جایگزین کوین بیس ارائه شده است.

۱. صرافی بیت‌فلایر آمریکا (bitFlyer)

بیت‌فلایر اکنون کارهایی در ایالات متحده انجام می‌دهد که همان کار‌هایی است که در معامله‌های ژاپن انجام می‌شود. بیت‌فلایر یک بستر قابل‌اعتماد برای تجارت ارزهای رمزنگاری‌شده مانند بیت‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین به مشتریان خرده‌فروش خود ارائه می‌دهد.

بیت‌فلایر با اخذ مجوز و تنظیم مناسب در ایالات متحده آمریکا به معامله‌گران، این امکان را می‌دهد که با پرداخت هزینه پایین و تاخیر کم، ارزهای دیجیتال را با دلار آمریکا خریدوفروش کنند. بیت‌فلایر یک موتور معامله‌گر دارد که می‌تواند حتی با از بین‌رفتن بازارها، به کار خود ادامه دهد. این امر باعث می‌شود بیت‌فلایر به‌عنوان یکی از پنج جایگزین کوین بیس قابل‌اطمینان هم باشد.

همچنین، معامله لایتنینگ پرو (Lightning Pro)، اجرای سفارش را سریع‌­تر می‌کند و یک رابط کاربری پیشرفته هم برای تاجران باتجربه فراهم می‌آورد.

صرافی بیت‌فلایر یکی از پنج جایگزین کوین بیس

صرافی بیت‌فلایر یکی از پنج جایگزین کوین بیس

این مطلب راهم مطالعه کنید: صرافی کوین بیس توضیح می‌دهد که چرا بیت کوین از طلا بهتر است

۲. صرافی بای­‌بیت (Bybit)

بای‌­بیت نسبت به کوین بیس چند مزیت دارد. ارائه معامله‌های بیت‌کوین، اتریوم، EOS و ریپل از جمله این مزیت­‌ها هستند.

بهترین ویژگی بای‌بیت برای کاربران کوین بیس که در زمان اوج معاملات قادر به انجام معامله نیستند، موتور معاملاتی است که می‌تواند در هر ثانیه ۱۰۰٫۰۰۰ معامله و هر معامله را در ۱۰ میکروثانیه انجام دهد.

پنج‌شنبه ۱۳ مارس، هنگامی که مبادله بیت­مکس (BitMex) کاهش یافت، بای‌بیت به معامله‌های خود ادامه داد و پس از آن تعداد ثبت‌نام‌های جدید بیشتری به‌دست ‌آورد.

صرافی بای ‌بیت دومین مورد از پنج جایگزین کوین بیس

صرافی بای­‌بیت دومین مورد از پنج جایگزین کوین بیس

۳. صرافی هوبی (Huobi)

تنها صرافی هوبی از میان پنج جایگزین کوین بیس است که می‌تواند از نظر حجم و دسترسی جهانی روی دست بایننس (Binance) بلند شود. این صرافی بر بازار آسیا حاکم است و در اروپا و آمریکا هم پایگاه دارد.

معامله‌های حاشیه‌ای برای حجم بالای معامله‌گران توسط یک میز فرابورس (OTC) و بازوی نهادی انجام می‌شود.

صرافی هوبی سومین مورد از پنج جایگزین کوین بیس

صرافی هوبی سومین مورد از پنج جایگزین کوین بیس

این مطلب راهم مطالعه کنید: پشتیبانی کوین بیس کاستدی از تتر ؛ اتفاقی مهم در بازار رمزارزها

۴. صرافی کراکن (Kraken)

معامله‌گران آمریکایی که به‌دنبال جایگزین مستقیم برای کوین بیس هستند، نباید به چیزی غیر از کراکن فکر کنند. با وجود این‌که کراکن کالیفرنیا در یک ایالت با کوین بیس مستقر است و قوانین یکسانی با آن دارد، این دو تفاوت بسیاری دارند. کراکن سکوی حریم خصوصی‌محور است.

صرافی کراکن چهارمین مورد از پنج جایگزین کوین بیس

صرافی کراکن چهارمین مورد از پنج جایگزین کوین بیس

۵. صرافی بیت‌مکس (BitMax)

بیت‌مکس یکی دیگر از صرافی‌های محبوب در بازارهای آسیا و اروپا بوده که در مدل بایننس ساخته شده و شامل یک نشانه بومی برای هزینه‌ها و معامله‌های حاشیه‌ای است.

صرافی بیت مکس آخرین مورد از پنج جایگزین کوین بیس

صرافی بیت مکس آخرین مورد از پنج جایگزین کوین بیس

در مقایسه با کوین بیس، تعداد ارزهای بیشتری برای تجارت وجود دارد، حتی اگر گاهی نقدینگی روی سکه‌های کوچک‌تر، اندکی ناامیدکننده باشد. یک موتور بازرگانی کارآمد اطمینان می‌دهد که سفارش‌ها به‌سرعت اجرا می‌شوند و عملکرد در زمان اوج پایدار می‌ماند.

منبع: Blockonomi