شرکت مدیریت دارایی دیجیتال گری اسکیل (Grayscale) باز هم یک خرید کلان بیت کوین انجام داده است. این شرکت در هفته جاری ۱۵٫۱۱۴ عدد بیت کوین به ارزش ۲۴۱ میلیون دلار را به خزانه خود افزود. شرکت گری ‌اسکیل حالا بیش از ۵۰۶ هزار بیت کوین معادل ۸٫۱ میلیارد دلار در اختیار دارد و سرمایه کلی خود روی ارزهای دیجیتال را حالا به ۱۰ میلیارد دلار رسانده است.

شرکت گری اسکیل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خریداران بیت کوین شناخته می‌شود و با توجه به آخرین خرید کلان بیت کوین خود، حالا در مجموع ۲/۲۹ درصد بازار بیت کوین را در اختیار خود گرفته است.

مدیرعامل شرکت گری اسکیل اعلام کرده است با ۲۶۲ میلیون دلار دیگر، بزرگ‌ترین افزایش سرمایه خود را تجربه کرده است.

گری اسکیل با در اختیار داشتن انواع صندوق سرمایه‌ گذاری، به کمک پول سرمایه‌گذاران، خزانه ارزهای دیجیتال خود را دائما افزایش می‌دهد. هزینه این معاملات اعتباری بالاست، اما این نوع سرمایه‌گذاری برای افرادای که می‌خواهند ارز دیجیتال خود را در بازار سهام معامله کنند، یک موقعیت خوب محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: حذف تبلیغات ارزهای دیجیتال شرکت گری اسکیل از فاکس نیوز

گری اسکیل بیت کوین تراست (Grayscale Bitcoin Trust) که در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری این شرکت است. ارزش کلی دارایی‌های مدیریت شده توسط گری اسکیل بیت کوین تراست حالا از ۸٫۲ میلیارد دلار عبور کرده است.

گری اسکیل بیت کوین تراست با خرید اخیر خود، حالا ۴۸۱/۷۱۱ بیت کوین در اختیار دارد که برابر با ۶۲ درصد از ۸۱۴/۳۵۹ بیت کوینی است که تحت مالکیت معاملات عمومی این شرکت قرار دارد.

نظر شما در خصوص خرید کلان بیت کوین توسط این شرکت چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Decrypt