بر اساس آمارهایی که به تازگی منتشر شده‌اند، ارزش صندوق های سرمایه گذاری تحت مدیریت شرکت گری اسکیل (Grayscale) از ۱۳ میلیارد دلار هم فراتر رفت. گری اسکیل که یکی از شرکت‌های مهم در زمینه ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۳ صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین تراست خود را افتتاح کرده بود، حالا با افزایش قیمت بیت کوین ارزش دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت روز به روز افزایش می‌یابد.

ارزش صندوق سرمایه گذاری بیت کوین تراست از ۱۰ میلیارد دلار عبور کرد

بر اساس داده‌هایی که به تازگی توسط شرکت گری اسکیل توییت شد نشان می‌دهد، ارزش صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین تراست (Grayscale Bitcoin Trust) این شرکت ۱۰/۸۲ میلیارد دلار فراتر رفته است و همچنین با جمع آوری ۳۶۵۰۰۰ اتر تنها در طی یک ماه حالا ارزش صندوق اتریوم تراست هم به  ۱/۷۲ میلیارد دلار رسیده است.

علاوه بر این، دیگر صندوق‌های سرمایه‌گذاری گری اسکیل شامل ۷۴/۸ میلیون دلار لایت کوین، ۵۸/۶ میلیون دلار بیت کوین کش، ۷۴/۳ اتریوم کلاسیک می‌شود. از دیگر دارایی‌هایی که ارزش کمتری دارند می‌توان به ریپل (XRP)، استلار (XLM) و زی کش (Zcash) اشاره کرد.

ارزش صندوق سرمایه گذاری گری اسکیل

ارزش صندوق های سرمایه گذاری شرکت گری اسکیل

این مطلب راهم مطالعه کنید: سرمایه‌گذاری گوگنهایم در بیت کوین؛ گری اسکیل بیت کوین تراست نقطه شروع

بر اساس گزارش « SEC filing» به تازگی و در تاریخ ۱۰ دسامبر ۱۳۱٫۴۵۵ اتر دیگر به ارزش بیش از ۷۴ میلیون دلار یه صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم تراست افزوده شده است.

مایکل زونن‌شین (Michael Sonnenshein) مدیر اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری گری اسکیل در مصاحبه اخیرش با بلومبرگ گفته است:

در دوره ۲۰۲۰ ما شاهد گروه تازه‌ای از سرمایه‌گذاران هستیم که برای اولین بار روی اتریوم سرمایه‌گذاری می‌کنند در برخی موارد هم تنها روی اتریوم سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به نظر می‌رسد اتریوم به عنوان یک کلاس جدید از دارایی محبوبیت فزاینده‌ای را به دست آورده است.

به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۰ و با توجه به افزایش شدید سرمایه گذاران به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال ارزش صندوق های سرمایه گذاری تحت مدیریت شرکت گری اسکیل روز به روز بیشتر می‌شود.

فراموش نکنید اگر از مطالب سایت کوین نیک استفاده می‌کنید حتما آن را با سایر دوستان خود که به حوزه ارز دیجیتال و بلاک چین علاقه دارند معرفی کنید.

منبع: coindesk