پیتر برانت (Peter Brandt) ادعا می‌کند لایت کوین می‌تواند رالی ماه فوریه خود را از سر بگیرد. آیا لایت کوین ارز دیجیتال بعدی برای جلب کانون توجهات خواهد بود؟ به گفته پیتر برانت، این امر قطعاً می‌تواند اتفاق بیفتد و رالی لایت کوین در راه است.

آیا رالی لایت کوین در راه است؟

این تریدر افسانه‌ای خاطرنشان کرده که این آلتکوین فوق‌العاده، یک الگوی سر و شانه معکوس را شکل داده است. برانت می‌گوید، دستیابی به موفقیت در این الگو می‌تواند لایت کوین (LTC) را به بالاترین قیمت خود در ۲۰ فوریه یعنی ۲۴۷ دلار برساند.

با این حال، وی همچنین هشدار داد که الگوهای سر و شانه ممکن است «شکست خورده» یا «تغییر شکل» دهند. در صورت افت قیمت به زیر سطح ۱۸۰ دلار، این الگو باطل می‌شود.

در حال حاضر، لایت کوین پس از افزایش بیش از سه درصدی در صرافی بایننس با قیمت ۱۹۴ دلار معامله می‌شود.

تشکیل الگوی سروشانه معکوس در چارت قیمتی لایت کوین

در صورت سقوط قیمت به زیر ۱۸۰ دلار، الگوی سروشانه معکوس معتبر نخواهد بود

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت لایت کوین

چارلی لی، شور و هیجان NFT را زیر سوال برد

هفته گذشته، چارلی لی (Charlie Lee)، خالق لایت کوین، شور و هیجان پیرامون توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را ارزیابی کرده و ارزش آنها را زیر سوال برد:

بخشی از ارزش مالکیت یک کالای کلکسیونی اعتباری است که می‌توان گفت فقط من مالک آن هستم و فقط من می‌توانم آن کالای کلکسیونی را به نمایش بگذارم و هیچ کس دیگری در جهان نمی‌تواند چنین کاری انجام دهد. NFT این ارزش را تا آنجا پایین می آورد که تنها مالکیت را نشان داده و می‌تواند یک گواهی اصالت را به نمایش بگذارد.

پیش از این نیز، چارلی لی NFTها را با رونق و شور و هیجان عرضه اولیه سکه (ICO) در سال ۲۰۱۷ مقایسه کرده بود.

خرید لایت کوین

به نظر شما رالی لایت کوین می‌تواند از سر گرفته شود؟ شما می توانید تحلیل‌های خودتان را از طریق سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک با ما و دوستانتان در میان بگذارید.

منبع: u.today