ایلان ماسک به آلت کوین‌ها و مریخ، دو حوزه مورد علاقه خود، کمک زیادی کرده است. اوایل امروز، ایلان ماسک در مورد یک «ارز دیجیتال مریخی» توییت کرد. به نظر می‌رسد که واقعا یک MarsCoin وجود دارد. پس از این توییت قیمت مارس کوین بیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت.

توییت ایلان ماسک و پامپ قیمت مارس کوین

برای سکه‌های سبز کوچک آماده شوید.

ایلان ماسک احتمالاً در هنر پامپ کردن ارزهای دیجیتال تبحر دارد: پس از توییت کردن در مورد «رمزارز مریخی» در اوایل امروز، قیمت مارس کوین واقعی بیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

این توییت بخشی از موضوعی در مورد دوج کوین، بود که به عنوان یک شوخی در سال ۲۰۱۳ ساخته شد، اما از آن زمان به لطف عمده حمایت‌های ماسک به یک دارایی جدی تبدیل شده است. چانگ پنگ ژائو (CZ)، رئیس صرافی ارز دیجیتال بایننس، با ورود به این موضوع پیشنهاد کرد که اگر ماسک قرار باشد یک ارز دیجیتال عرضه کند، باید آن را MarsCoin نامید.

ایلان ماسک در تاریخ ۱۶ فوریه در توییتر خود نوشت:

قطعاً مارس کوین (MarsCoin) وجود خواهد داشت!

اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر یک مارس کوین وجود دارد. پروژه‌ای که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده و پس از سال‌ها معامله در زیر ۰/۲۰ دلار، قیمت آن رسماً سر به فلک کشید. اوایل امروز به اوج قیمت ۲/۵۰ دلار رسید و در زمان نگارش این مقاله قیمت آن ۰/۸۳ دلار است.

پامپ قیمت مارس کوین با توییت ایلان ماسک

پامپ ۱۰۰۰ درصدی قیمت مارس کوین با توییت ایلان ماسک

مارس کوین چیست؟

تیمتوسعه دهنده مارس کوین یک هدف مشترک با ماسک دارند: تأمین بودجه برای استقرار اولین انسان در مریخ. یک توضیح مختصر در مورد این سکه این است که مردم ابتدا مارس کوین را در اینجا روی زمین استخراج کنند و زمانی که این فناوری توسعه یافت، یک نسخه از این بلاکچین می‌تواند به مریخ منتقل شود.

حتی تصویری از ماسک در سایت مارس کوین وجود دارد، اگرچه صفحه سؤالات متداول نشان می‌دهد که ایلان ماسک واقعاً به این پروژه ارتباطی ندارد.

ماسک در ماه دسامبر چیزی مشابه در ارتباط با مارس کوین توییت کرد، اما به نظر نمی‌رسد که بر قیمت آن تأثیر گذاشته باشد، چرا که در حدود ۰/۱۷ دلار ثابت مانده بود. آن زمان بود، اکنون این سکه مانند بیت کوین و دوج کوین با این توییت ایلان ماسک به بالاترین حد خود رسیده است.

اگر پامپ امروز مارس کوین مشابه اتفاقات قبلی است، به این دلیل است که ماسک این کار را همیشه انجام می‌دهد، افزایش قیمت بیت کوین و دوج کوین با توییت‌ها و میم‌های ماسک مرتبط شده است.

خواه آینده‌ای برای سیستم‌های پرداخت مبتنی بر بلاکچین در مریخ وجود داشته باشد یا نه، دارندگان مارس کوین در حال حاضر شاهد سود قابل توجهی از آن در زمین هستند.

نظر شما در مورد پامپ قیمت مارس کوین چیست؟به نظر شما هدف ایلان ماسک از این توییت‌ها چیست؟ شما می توانید نظرات خود را در سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt