از دانش لازم در ارزهای دیجیتال برخوردارید؟ به دنبال دورکاری در حوزه بیت کوین هستید؟ این ۱۲ سایت شما را از بی‌کاری نجات می‌دهند.

وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلاتی که به همراه داشته، موقعیت‌های شغلی زیادی را محدود کرده و کرکره بسیاری از کسب و کارها را هم پایین کشیده است. با این حال در صنعت ارزهای دیجیتال، شغل‌های مختلفی می‌توان در زمینه بیت کوین و رمزارزها پیدا کرد که قادر هستید آن‌ها را به صورت دورکاری انجام دهید. در این مطلب از کوین نیک فهرستی از ۱۲ سایت برتری را که قادر هستید در آن‌ها شغلی به صورت دورکاری در حوزه بیت کوین، ارزهای دیجیتال و بلاک چین پیدا کنید، معرفی کرده‌ایم.

۱۲ سایت مرتبط با دورکاری در حوزه بیت کوین و ارزهای دیجیتال

در بسیاری از شغل‌های دورکاری در حوزه بیت کوین و ارزهای دیجیتال، نیاز است تا دانش لازم در این زمینه را در اختیار داشته باشید، با تکنولوژی آن‌ها به‌خوبی آشنا و از قدرت زبان انگلیسی خوبی برخوردار باشید.

۱. CryptoJobs

سایت CryptoJobs یکی از مورد استفاده‌ترین سایت‌هایی است که مردم برای یافتن شغل‌های مورد نظر خود در زمینه بلاک چین و بیت کوین، به سراغ آن می‌روند. در این سایت بیش از ۱۵۰۰ شغل در صنعت کریپتو از سوی شرکت‌های مختلف بلاک چین در سرتاسر دنیا پیشنهاد شده است. در این سایت، قادر خواهید بود شغل‌هایی در زمینه پشتیبانی، تولید محتوا، کپی‌رایتینگ، طراحی، بازاریابی و غیره پیدا کنید که بسیاری از آن‌ها هم مناسب فریلنسرها و افرادی هستند که به دنبال دورکاری در حوزه بیت کوین می‌گردند. به عنوان یک دورکار و فریلنسر، حتی می‌توانید به صورت همزمان چند شغل را برای خود پیدا کنید.

فقط کافی است در همگام انتقال شغل، دکمه All Jobs را به Remote تغییر دهید.

۲. Crypto Jobs List

در سایت Crypto Jobs List در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ شغل مرتبط با بلاک چین، ارزهای رمزنگاری شده و بیت کوین وجود دارد. از جمله این شغل‌ها می‌توان به توسعه بلاک چین، مهندسی نرم‌افزار، مهندسی فنی، بازاریابی و غیره اشاره کرد. کافی است تا قسمت Remote بخش جستجو این سایت را انتخاب کنید تا شغل‌های دورکاری مورد نظر خود را پیدا کنید.

۳. Cryptocurrencyjobs.co

با این که انتخاب‌های شغلی در این سایت محدودتر از ۲ سایت معرفی شده پیشین است، اما همچنان قادر خواهید بود بیش از ۱۰۰ شغل مرتبط با بلاک چین را که توسط برترین شرکت‌های مرتبط در این زمینه ارائه شده‌اند، مشاهده کنید. از این شرکت‌های برتر می‌توان به بایننس، زاپو، بیریفیل اشاره کرد.

اگر از آن دست افرادی به‌شمار می‌روید که به دنبال شغل‌هایی نظیر فرانت‌اند، بک‌اند یا فول‌استک دولوپر هستید، سایت Cryptocurrencyjobs یکی از بهترین گزینه‌ها برای پیدا کردن چنین موقعیت‌های شغلی است. می‌توانید برای انتخاب شغل مناسب خود، دسته‌بندی‌های مختلف و همچنین نوع دورکاری و ساعت کاری را فیلتر کنید و مناسب‌ترین کارها را پیدا کنید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: رمز ارزها در یک سال گذشته بیش از ۸۰۰۰ موقعیت‌ شغلی بلاک چین ایجاد کرده اند

۴. Blockew

سایت Blockew یک پلتفرم کاریابی است که اجازه می‌دهد هم کارفرماها شغل‌های مورد نیاز خود را ارائه دهند و هم فریلنسرها رزومه خود را قرار دهند تا کارفرما بتوانند آن‌ها را پیدا کند. بسیاری از کارفرماها از رزومه این افراد استفاده می‌کنند تا کارمندانی را پیدا کنند که در سایت‌های کاریابی قادر نیستند دقیقاً شغل مورد نظر خود را تبلیغ کنند. با یافتن فرد مناسب توسط رزومه او، این کارفرما به صورت خصوصی با او ارتباط برقرار می‌کند.

البته از طرف دیگر به عنوان شخصی که به دنبال شغل هستید هم می‌توانید فهرست شغل‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال و بیت کوین را سفارشی‌سازی کنید و به دنبال آن موقعیتی باشید که می‌خواهید. در حالی که همه شغل‌های ارائه شده در این سایت به صورت دورکاری نیستند، همچنان شانس این را دارید که در هر نقطه جهان که حضور دارید، کار مناسب خود را پیدا کنید.

در قسمت Job Opportunities، به راحتی می‌توانید شغل‌های دورکاری که توسط برترین کسب و کارهای مرتبط در حوزه ارزهای دیجیتال است را مشاهده کنید. از جلمه این سایت‌ها می‌توان به شرکت‌هایی نظیر Kraken، Brave، Coinbase و Robinhood اشاره کرد.

۵. Remoteok.io

سایت Remoteok.io یک پلتفرم کاریابی است که تماما روی شغل‌های دورکاری تمرکز دارد. این سایت دارای بزرگ‌ترین فهرست شغل‌های مرتبط با فریلنسرها است که کاملا به صورت دورکاری و آنلاین کار می‌کنند. در این پلتفرم، بیش از ۳۹ هزار شغل از سوی شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال و بلاک چین ارائه شده است.

۶. BlockAce

سایت BlockAce یک پلتفرم مرتبط با شغل‌های حوزه بلاک چین است که اجازه می‌دهد پست‌های مورد نظر خود را از طریق کلمات کلیدی پیدا کنید و همچنین با استفاده از گزینه Remote Only، حتی نتایج جستجوی خود را فیلتر کنید. این پلتفرم یکی از گزینه‌های شرکت‌های بزرگی نظیر ریپل، IBM و کراکن است.

۷. CryptoRecruit

این سایت استخدام نیرو، فقط در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین تمرکز دارد. سایت CryptoRecruit شغل‌های خود را در دسته‌های متخلفی نظیر توسعه نرم‌افزار، زیر ساخت‌های IT، شبکه‌های اجتماعی، سرویس‌های پشتیبانی و بسیاری دیگر مرتب‌سازی کرده است. برای این که بتوانید شغل‌های دورکاری در بیت کوین را پیدا کنید، کافی است در قسمت Location، گزینه Remote را انتخاب کنید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: فعالترین و تاثیرگذارترین شرکت های بلاک چین از ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰

۸. Blocktribe

سایت Blocktribe با اینکه گزینه‌های کمتری نسبت به سایت‌های معرفی شده دارد، اما همچنان می‌توانید بیش از ۳۰۰ شغل در آن پیدا کنید. تنوع شغلی بالای موجود در این سایت در کنار گزینه‌های دورکاری چه به صورت تمام وقت و چه به صورت نیمه‌وقت، از جمله ویژگی‌های این سایت محسوب می‌شوند.

۹. Blockchain Job Board

همانطور که از نام این سایت پیداست، پلتفرم Blockchain Job Board تمرکز خود را اختصاصا روی شغل‌های مرتبط با بیت کوین، ارزهای دیجیتال و بلاک چین گذاشته است. محیط کاربری ساده این سایت اجازه می‌دهد تا به راحتی با استفاده از کلمات کلیدی، موضوع شغل، موقعیت مکانی و موارد دیگر، شغل خود را پیدا کنید. بسیاری از پست‌های شغلی در این سایت مرتبط با توسعه، معماری نرم‌افزاری و مهندسی هستند. اما در کنار آن‌ها، شغل‌های متنوع زیادی در خصوص بیت کوین وجود دارد که در بین آن‌ها، دورکاری هم قابل مشاهده است.

۱۰. Blockchain Dev Jobs

سایت Blockchain Dev Jobs هم یکی از پلتفرم‌هایی است که به صورت انحصاری روی توسعه‌ دهندگان و مهندسین بلاک چین تمرکز دارد و هدف خود را یافتن شغل برای این دست از افراد در این صنعت گذاشته است. می‌توانید شغل‌های خود را بر اساس توانایی و دانش خود در زمینه برنامه‌نویسی پیدا کنید.

با توجه به نوع پلتفرمی که برای برنامه‌نویسی انتخاب می‌کنید، می‌توانید شغل‌های تمام‌ وقت و نیمه‌ وقت مورد نظر خود را در بین شغل‌های معرفی شده مشاهده کنید. اگر قصد کار از منزل را دارید، می‌توانید تگ دورکاری را در فهرست‌های شغلی این پلتفرم انتخاب کنید.

۱۱. CryptomCareers

سایت Crypto Careers دارای فهرستی تمام و کمال مرتبط با شغل‌های مرتبط با بلاک چین است. همچنین این سایت، یکی از انتخاب‌های برجسته شرکت‌های بزرگ فضای ارزهای دیجیتال است که از جمله آن‌ها می‌توان به Binance و Storj اشاره کرد. همچنین می‌توانید فهرست جستجوی شغل خود را فقط بر اساس موقعیت‌های شغلی دورکاری انتخاب کنید.

۱۲. DCG

شرکت Digital Currency Group یک شرکت خصوصی است که وظیفه آن ایجاد و فراهم کردن پشتیبانی برای سایت‌های مرتبط با بیت کوین و بلاک چین است. در سایت این شرکت قادر خواهید بود تا موقعیت‌های شغلی مختلفی از سوی بیش از صدها شرکت را پیدا کنید که شامل فهرستی از ۸۰۰ موقعیت شغلی مختلفی می‌شوند.

همچنین این سایت دارای گروه‌های مختلفی در فیسبوک است که دائما شغل‌های جدید را به صورت روزانه معرفی می‌کنند و می‌توانید همیشه در مورد شرکت‌های حوزه بلاک چین و کریپتو که به دنبال نیروهای جدید هستند، به‌روز باشید.

چطور در حوزه بیت کوین شغل پیدا کنیم

سایت های مرتبط با بیت کوین

برترین شرکت‌هایی حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین که به دنبال نیرو هستند

۱. Kraken

سایت کراکن یکی از صرافی‌های دیجیتال در آمریکا محسوب می‌شود که سال‌های سال است در این زمینه فعالیت کرده و شهرت خوبی از نظر امنیت و محبوبیت به دست آورده است. از آن جایی که این پلتفرم دائما در حال گسترش خود است، همیشه به دنبال نیروهای جدیدی می‌گردد تا جاهای خالی شرکت خود را پر کند. هر بار که به قسمت Careers این سایت مراجعه کنید، متوجه فهرست بلند بالایی از موقعیت‌های شغلی خواهید بود.

از موقعیت‌های شغلی امنیتی و مدیریت مشتریان گرفته تا مهندسی‌های بک‌اند، فرانت‌اند یا حتی بازاریابی، کراکن همیشه به دنبال متخصصان کاربلد است.

۲. IOHK

این سایت که توسط چارلز هوسکینسان (Charles Hoskinson) یکی از موسسین اتریوم و کاردانو تاسیس شده، شرکتی در هنگ‌کنگ است که با بسیاری از تیم‌های توزیع شده مرتبط با ارزهای دیجیتال و بلاک چین در سرتاسر دنیا همکاری می‌کند. در این سایت قادر هستید شغل‌های مورد نظر خود را در زمینه بازاریابی، پشتیبانی از مشتری، مهندسی و توسعه کسب و کار پیدا کنید.

۳. Xapo

ژاپو یک کیف پول بیت کوین است که توسط اشخاص سرشناس دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد شده و بسیاری از شرکت‌های بزرگ این صنعت با این کیف پول همکاری می‌کنند. تمامی نیروهایی که این پلتفرم به دنبال جذب آن‌ها است، به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد. زمانی که در این سایت استخدام شوید، کاملا از خانه کارها را انجام خواهید داد.

۴. Binance

بایننس یکی از شناخته‌ شده‌ترین نام‌های حال حاضر صنعت ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود که توانسته به دلیل شفافیت، امنیت و امکانات خود، شهرت خوبی دست و پا کند. در قسمت Careers این سایت می‌توانید بیش از ۱۰۰ موقعیت شغلی مختلف، از مدیریت گرفته تا توسعه نرم افزاری را پیدا کنید.

نتیجه

در دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین، همیشه موقعیت‌های شغلی مختلفی وجود دارد. از استارتاپ‌های کوچک گرفته تا بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا، هر روز به دنبال جذب نیرو هستند. اگر تخصص لازم در حوزه بیت کوین و بلاک چین را در اختیار دارید، برای یافتن شغلی جذاب، پردرآمد و بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی، هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد.

منبع: coindoo