شرکت ریپل اعلام کرد، سندی اوکانر (Sandie O’Connor)، مدیر ارشد امور نظارتی و قانونگذاری JPMorgan Chase، در حال پیوستن به هیئت مدیره ریپل است. به گفته این شرکت، اوکانر با گسترش ریپل و در پی در خواست این شرکت برای شفافیت نظارتی در ایالات متحده، در مورد «روابط دولت و ابتکارات نظارتی» در فاز بعدی این شرکت مشاوره ارائه خواهد داد.

این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که شرکت ریپل مستقر در سانفرانسیسکو به دلیل عدم وجود چنین شفافیتی، به ویژه در مورد وضعیت حقوقی XRP، رمز ارز متعلق به این شرکت و کمک به توسعه آن، در فکر جابه‌جایی دفتر مرکزی خود به کشور دیگری است. در نهایت هر تصمیمی که این شرکت بگیرد، این کارشناس کهنه‌کار نظارت قانونی و مدیریت ریسک قابل توجهی را ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: تاسیس دفتر ریپل در دبی با هدف توسعه جهانی

سندی اوکانر کیست؟

سندی اوکانر در طول مدت حضور خود در جی پی مورگان، در کمیته‌های نظارتی متعددی از جمله کمیته نظارت بر ریسک و سرمایه فعالیت داشته است. به گفته ریپل، او در سال ۱۹۸۸ به جی پی مورگان پیوست و در طول بیش از سه دهه زندگی حرفه‌ای خود در این بانک «با قانونگذاران و سیاست‌گذاران G20» تعامل داشته است. طبق مشخصات پروفایل لینکدین، وی در آوریل ۲۰۱۹ در این مؤسسه بازنشسته شد. اوکانر هنوز در کمیته‌های مشورتی شرکت فدرال بیمه سپرده‌های بانکی و دفتر تحقیقات مالی، یک دفتر مستقل برای نظارت بر خطرات سیستمیک پس از بحران مالی جهانی ۲۰۰۸ که توسط وزارت خزانه‌داری ایجاد شده، شرکت می‌کند.

سندی اوکانر

سندی اوکانر

بنابر گزارش نیویورک تایمز، به نظر می‌رسد او در هیئت مدیره ریپل جای خالی کن کارسون (Ken Kurson) را پر کرده است، که در ماه اکتبر به اتهام سوء رفتار در فضای مجازی دستگیر شد. گفته می‌شود کارسون یکی از متحدان نزدیک خانواده ترامپ، یک وب سایت خبری ارز دیجیتال و بلاکچین به نام Modern Consensus  تأسیس کرده است. ریپل هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است.

اوکانر که زمانی مشاور عالی جیمی دیمون (Jamie Dimon) مدیرعامل جی پی مورگان بود، مرتباً در رتبه‌بندی سالانه مجله American Banker از قدرتمندترین زنان در امور بانکی معرفی می‌شود.

در هیئت مدیره ریپل، وی در کنار قانونگذار سابق نیویورک بن لاوسکی (Ben Lawsky)، معمار مقررات BitLicense این ایالت، دیپلمات سابق آنا مانوئل (Anja Manuel) و پیشکسوتان صنعت خدمات مالی یوشیتاکا کیتائو (Yoshitaka Kitao) و کریگ فیلیپس (Craig Phillips) خدمت خواهد کرد.

نظر شما در مورد پیشرفت و توسعه شرکت ریپل چیست؟ نظرات خود را در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما درمیان بگذارید.

منبع: coindesk