مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگهاوس می‌گوید شرکت جدید ارز دیجیتال وی خارج از ایالات متحده مستقر خواهد شد. وی به خروج ریپل (XRP) از آمریکا در صورت پیروزی SEC در دادگاه اشاره کرد.

خروج ریپل از آمریکا در صورت پیروزی SEC در دادگاه

مدیرعامل ریپل در بخشی از مصاحبه خود با Axios که از تاریخ ۷ مارس توسط HBO پخش نشده بود، اشاره کرد که اگر شرکت وی در نبرد حقوقی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شکست بخورد، ممکن است از ایالات متحده خارج شود.

این موضوع پس از آن مطرح شد که کریس لارسن (Chris Larsen)، هم‌بنیانگذار ریپل گفت هفته گذشته دفتر مرکزی این شرکت در سانفرانسیسکو مستقر خواهد شد.

با این گفته، به نظر می‌رسد گارلینگهاوس اطمینان دارد که ریپل قادر به پیروزی بر این نهاد نظارتی خواهد بود.

همانطور که توسط U.Today گزارش شد، این مقام اجرایی ادعا کرده که حتی اگر ریپل XRP را رها کند، XRP به معاملات خود ادامه خواهد داد تا ثابت کند که این توکن اوراق بهادار نیست.

خروج ریپل از آمریکا در صورت پیروزی SEC در دادگاه

مدیر عامل ریپل: شرکت جدید ارز دیجیتال وی خارج از ایالات متحده مستقر خواهد شد

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت ریپل

گارلینگهاوس شرکت جدید ارز دیجیتال خود را در ایالات متحده راه‌اندازی نخواهد کرد

علاوه بر این، گارلینگهاوس، معاون ارشد سابق یاهو، می‌گوید اگر بخواهد شرکتی را راه‌اندازی کند، نمی‌خواهد شرکت جدید خود را در ایالات متحده مستقر کند.

وی بار دیگر تأکید کرده است که «عدم رهبری» در صنعت بلاکچین برای این کشور مضر است:

ماهیت مشارکت ایالات متحده در اینترنت همانطور که امروزه می‌دانیم منبعی برای سودهای کلان بوده است. این یک منبع قدرت ژئوپلیتیکی بوده است. بنابراین من فکر می‌کنم عدم رهبری ما در مورد فناوری نسل بعدی مانند بلاکچین برای ایالات متحده خوب نیست.

به نظر شما خروج ریپل از آمریکا در صورت پیروزی SEC در دادگاه اتفاق خواهد افتاد؟ آیا ریپل نتیجه دادگاه را واگذار خواهد کرد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today