مکس کایزر (Max Keiser)، با انتقاد از ضررهای اخیر وارن بافت (Warren Buffett) در بخش هواپیمایی، ادعا کرد که او هم با سرقت کاربران رابین هود از ثروتمندان برخورد کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب از کوین نیک با ما همراه باشید.

کایزر، خبرنگار مشهور بیت کوین، در توییتی که روز دوشنبه منتشر شده است، از وارن بافت، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، انتقاد کرد.

کایزر ادعا کرد که کاربران برنامه محبوب سهام و تجارت رمزنگاری رابین‌هود با سرمایه‌گذاری روی ضر‌رهای اخیر بافت در بخش هواپیمایی، پول او را به‌سرقت برده‌اند. وی همچنین گفت که سود حاصل از فروش نابه‌هنگام سهام بافت در بیت‌ کوین سرمایه‌گذاری می‌شود.

سرقت کاربران رابین هود از کیف‌های بافت

در اوایل ماه مه، بافت به سهامداران شرکت Berkshire Hathaway گفت که وی به‌دلیل ترس از عدم بهبود بخش هواپیمایی از ویروس کرونا، سهام شرکت هواپیمایی را با ضرر زیادی فروخته است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: سرقت بیش از ۱ میلیارد دلار ارز دیجیتال توسط طرح کلاهبرداری چینی WoToken

با این حال، به‌گفتهBusiness Insider ، کاربران کمیسیون صفر و هزار ساله سرقت کاربران رابین هود از ثروتمندان با خرید از شرکت‌های دلتا و شرکت‌های هواپیمایی آمریکا اقدام به خراب‌کردن سهام خود کرده‌اند.

سرقت کاربران رابین هود از کیف‌های بافت

سرقت کاربران رابین هود از کیف‌های بافت

با اشاره به سهام شرکت هواپیمایی از زمان شروع تا رالی، کایزر از دشمن قدیمی خود انتقاد کرد و گفت که کاربران رابین ‌هود پول او را دزدیده‌اند تا برای بچه‌های فقیر نسل جدید ثروت ایجاد کنند. وی در ادامه تصریح کرد که:

«فروش نابه‌هنگام سهام وارن بافت باعث شد کاربران از روی جنازه شغلی او بالا روند و سپس سودها را به سمت بیت ‌کوین غلت بدهند».

دشمنی تاریخی

کایزر با توجه به سرقت کاربران رابین هود با بافت سابقه دشمنی دارد و در گذشته به‌طور علنی بیت‌ کوین را «مرگ موش» توصیف کرده بود. ماه گذشته، وی اظهار داشت که مواضع بافت در مورد بیت کوین «شهرت وی را از بین برده است».

این مطلب راهم مطالعه کنید: کشف ۲۲ افزونه جدید سرقت رمزارز

با این ‌حال، حتی رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، از بافت به‌دلیل فروش سهام هواپیمایی خود انتقاد کرده و گفت که وی اشتباه کرده است.

در همین حال، سرقت کاربران رابین هود از قدرتی به‌قدرت دیگر می‌رود و در دور اخیر سرمایه‌گذاری، ۲۸۰ میلیون دلار فراتر از اهداف مالی خود بودجه جمع کرده است.

منبع: cointelegraph