آنتونی اسکاراموچی گفت صندوق سرمایه‌گذاری وی، اسکای بریج (Skybridge)، ۲۵ میلیون دلار در صندوق جدید بیت کوین خود سرمایه گذاری کرده است.

اسکاراموچی در مصاحبه دیروز با CNBC گفت که اسکای بریج ۲۵ میلیون دلار به این صندوق منتقل کرده است. او گفت:

سرمایه‌گذاران جدید می‌توانند از ۴ ژانویه ۲۰۲۱ در این صندوق مشارکت کنند. دارایی‌های دیجیتال فیدلیتی (Fidelity) به نوعی پشت صحنه سازمانی و مکانیزم ذخیره سازی بیت کوین است. اسکاراموچی همچنین ادعا کرد که Skybridge یک گره کامل بیت کوین را اجرا خواهد کرد.

اسکاراموچی گفت که ساختار صندوق او ضمن جلوگیری از پرداخت حق‌العمل استخراج، توسط گری اسکیل بیت کوین تراست(GBTC)، سرمایه‌گذاران را در برابر ارزش خالص دارایی بیت کوین قرار می‌دهد. سرمایه گذاری اسکای بریج در بیت کوین باعث رشد سوی سرمایه‌گذاران خواهد شد.

وی گفت:

این همان راهی است که ما می‌توانیم بیت کوین را دموکراتیزه کنیم، مانند یک دهه قبل که این کار را برای صنعت صندوق‌های پوشش ریسک انجام دادیم.

اسکاراموچی عنوان کرده که او و مایکل سیلور طی چند ماه گذشته، رابطه‌ی بسیار نزدیکی ایجاد کرده‌اند. او، مدیر عامل مایکرواستراتژی را که شرکت‌اش اکنون بیش از یک میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد، به عنوان الهام بخش او برای تأسیس صندوق جدید معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: مایکرواستراتژی ۶۵۰ میلیون دلار دیگر در بیت کوین سرمایه گذاری کرد

سرمایه گذاری پر ریسک

صندوق عظیم سرمایه گذاری پوشش ریسک آنتونی اسکاراموچی، اسکای بریج، توانایی سرمایه‌گذاری پر ریسک در ارزهای دیجیتال را به‌دست آورد.

در یک سری اسناد ارائه شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده که جمعه و دوشنبه منتشر شد، مدیر صندوق دارایی ۹.۲ میلیارد دلاری اسکای بریج که توسط سخنگوی رئیس جمهور آمریکا، ترامپ، اداره می‌شود، درخواستی ارائه داده است که دو صندوق تحت پوشش شرکت او به‌دنبال سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال هستند. این اسناد به این منظور است که به اسکای بریج اجازه‌ی سرمایه‌گذاری در بازارهای رمزنگاری یا در شرکت‌های پشتیبانی کننده این اکوسیستم داده خواهد شد.

این بدان معنا نیست که سرمایه گذاری اسکای بریج در بیت کوین به طور خاص خواهد بود. در واقع، به نظر می‌رسد شرکت سرمایه‌گذاری ده ساله‌ی او، به‌طور کلی، بیشتر علاقه مند به اقتصاد رمزنگاری است. براساس درخواست آنها، اسکای بریج به دنبال سرمایه‌گذاری در انواع دارایی‌های دیجیتالی است، حتی پر ریسک‌ترین آنها.

سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ مانند اسکای بریج در بیت کوین باعث افزایش قیمت آن خواهد شد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک در میان بگذارید.

منبع: coindesk