اسپاتیفای، یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های استریم موسیقی دنیا، به دنبال استخدام یک فرد، با سابقه کار در زمینه ارزهای دیجیتال است. آیا این نشانه‌ای برای ورود ارز دیجیتال در اسپاتیفای خواهد بود؟

طبق آخرین فهرست استخدامی پلتفرم استریم اسپاتیفای، این شرکت به دنبال یک دستیار مدیریت برجسته است تا در بخش استراتژی و نوآوری پرداخت این شرکت حاضر شود.

انتظار می‌رود این موقعیت شغلی جدید، نقشی کلیدی را در استراتژی پرداخت اسپاتیفای ایجاد کنند. همچنین انتظار می‌رود این شخص همکاری اسپاتیفای در پروژه ارز دیجیتال Diem فیسبوک را ادامه دهد. این موقعیت شغلی در عین حال روی دارایی‌های دیجیتال و صنعت کریپتو متمرکز است. در این آگهی استخدام آمده است:

شما توجهات شرکت ما به سمت موقعیت‌های جدید و نوآوری در اکوسیستم درحال رشد تکنولوژی توزیع، بلاک چین، ارزهای دیجیتال، استیبل کوین‌ها، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و دیگر دارایی‌های دیجیتال را پیش خواهید برد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: انجمن لیبرا نام خود را به «Diem» تغییر می‌دهد

طبق این آگهی، موقعیت شغلی ذکر شده در دفاتر استکهلم یا لندن خواهد بود و این شخص باید بر اساس روند شغلی خود بین این دو دفتر و دیگر موقعیت‌های شرکت در نقاط مختلف جهان، سفر کند.

لازم به ذکر است که اسپاتیفای، یکی از اولین اعضای موسسه لیبرای فیسبوک بوده است. بر خلاف پی‌پال و مسترکارد، اسپاتیفای از جمله شرکت‌هایی نیست که پروژه ارز ایجیتال فیسبوک را به دلیل قانون‌گذاری‌های جهانی رها کرده باشد.

نظر شما در خصوص حضور ارز دیجیتال در اسپاتیفای چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Cointelegraph