مایک مک گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ، اخیراً یک داستان صعودی برای بیت کوین (BTC) طراحی کرده است. تنها در همین ۲۴ ساعت گذشته، داده‌های این استراتژیست نشان داد که سرمایه‌گذاران اکنون به جای طلا به دنبال بیت کوین هستند. وی بیت کوین ۸۰ هزار دلاری را پیش‌بینی کرده است.

بیت کوین ۸۰ هزار دلاری چشم به جایگاه آمازون دوخته است

آخرین یافته وی ارقام بسیار بزرگی را برای بیت کوین پیش بینی کرده است. وی اظهار داشته که اگر بیت کوین به مرز ۸۰ هزار دلار برسد، این دارایی در مرحله بعد از ارزش بازار آمازون عبور خواهد کرد. ارزش بازار بیت کوین یک بار دیگر به بیش از ۱ تریلیون دلار افزایش یافته که شاید به دلیل تصویب طرح محرک اقتصادی توسط رئیس جمهور بایدن باشد. به هر حال، این دارایی در حال حاضر شرکت‌هایی مانند فیسبوک (۷۵۳/۱۲ میلیارد دلار) و تسلا (۶۰۵/۲۷ میلیارد دلار) را پشت سر گذاشته است. مک گلون در توییت خود گفت:

بیت کوین، تسلا را پشت سر گذاشت و بیت کوین ۸۰ هزار دلاری چشم به جایگاه آمازون دوخته است. زمانی که ارزش بازار بیت کوین در حدود ۱ تریلیون دلار تثبیت شود، Amazon.com، این شرکت اینترنتی هدف بعدی بیت کوین خواهد بود.

بیت کوین در مقابل آمازون

نوسانات و ارزش بازار بیت کوین در مقابل آمازون

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نسل جدید، بیشتر طرفدار بیت کوین است تا طلا

پیش از این، داده‌های مک گلون نشان می‌داد که سرمایه‌گذاران از سال ۲۰۱۷ به بعد بیت کوین را بیشتر از طلا به عنوان یک روش حفظ ارزش دارایی انتخاب کرده‌اند.

مطالعات نشان داده است که دلیل اصلی این همبستگی، حداقل در میان سرمایه‌گذاران خرد، سن است. استراتژیست‌های جی پی مورگان که پیش‌بینی کرده‌اند بیت کوین می‌تواند به ۱۴۶۰۰۰ دلار برسد، می‌گویند نسل جدید بیت کوین را به جای طلا انتخاب می‌کند. نسلی که نسبت به نسل قدیم بیشتر طرفدار فناوری است، برای امنیت مالی، احتمالاً به جای فلزات گرانبها به دنبال دارایی‌های دیجیتالی است.

بیت کوین ۸۰ هزار دلاری پیش‌بینی مک گلون است. افزایش ناگهانی ارزش بازار ممکن است توسط نهادها هدایت شده باشد، همانطور که به نظر می‌رسد سکان‌دار رالی فعلی نیز نهادها و سازمان‌های بزرگ باشند. در همین راستا، رائول پال (Raoul Pal)، سرمایه‌گذار کلان، اخیراً اظهار نظر جالبی کرده است. وی گفته:

افزایش قیمت بیت کوین و افزایش ارزش بازار آن، بیت کوین را برای خرید تنها در دسترس سرمایه‌گذاران نهادی قرار می‌دهد.

جالب است که ببینیم آیا افزایش ارزش بازار باعث جذب سرمایه‌گذارانی خواهد شد که هنوز منتظر سرمایه‌گذاری در BTC هستند یا خیر. پدیده‌ای که می‌تواند قیمت بیت کوین را بیشتر افزایش دهد.

خرید بیت کوین

آیا به نظر شما به زودی شاهد بیت کوین ۸۰ هزار دلاری خواهیم بود؟ آیا باید منتظر قیمت‌هایی بالاتر از این باشیم؟ شما می‌توانید نظزات خود را از طریق سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و تحلیل‌های شما هستیم.

منبع: ambcrypto