فراگیر بودن همراه با نژاد، سن و جنسیت، همگی عناصر بسیار مهم استراتژی‌های برند در چند سال گذشته بوده‌اند و در صدر بسیاری از امور مرتبط با صنعت زیبایی قرار دارند. امروزه، گسترده‌بودن محدوده کاری کافی نیست. ما برندهایی را می‌خواهیم که انواع سبک زندگی مردم را مورد توجه قرار دهند. Air Cosmetics، یک برند زیبایی و آرایشی است که نه‌تنها به عدم وجود لوازم آرایشی برای خانم‌های رنگین‌پوست توجه دارد، بلکه روشی فراگیر برای پرداخت هزینه این لوازم، یعنی خرید لوازم آرایش با رمزارز را برای آن‌ها فراهم می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب از کوین نیک با ما همراه باشید.

خرید لوازم آرایش با رمزارز

لوازم آرایش Air Cosmetics

Air Cosmetics و خرید لوازم آرایش با رمزارز

Air Cosmetics ، اولین برند زیبایی در جهان که امکان خرید لوازم آرایش با رمزارز را فراهم آورده است، بیت‌کوین، اتریوم و مولتی‌کوین را قبول می‌کند تا برای خانم‌های سراسر جهان از هرجا و در هر موقعیتی، امکان پرداخت «بدون بانک» (به این معنی که نیازی به داشتن یک حساب بانکی ندارند) را فراهم کند. با وجود آماری که نشان می‌دهد خانم‌ها ۸۳ درصد کل هزینه‌های مصرف‌کنندگان را تشکیل می‌دهند، این یک فراخوان برای برندی است که می‌خواهد لوازم مورد نیاز هر خانمی را فراهم کند، چرا که بیش از یک میلیارد خانم در سراسر جهان حساب بانکی شخصی نداشته و بنابراین استقلال مالی ندارند. کاری که اکنون بانوان می‌توانند انجام دهند، پرداخت هزینه‌ها به‌صورت آنلاین و از طریق رمزارزها است که مسلما فراگیرترین راه برای خرید به‌حساب می‌آید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: ۳۶ درصد از کسب و کارهای کوچک پرداخت با رمزارز را می پذیرند

 پیتر آلفرد-آدکای (Peter Alfred-Adekeye)، بنیان‌گذار برند زیبایی Air Cosmetics، با توجه به این‌که برندی لوکس است، در عین حال مقرون‌به‌صرفه هم بوده و می‌خواهد یک خط تولید لوازم آرایشی ایجاد کند که با هر نوع رنج قیمتی، در دسترس همگان باشد. بنابراین به‌جای این‌که یک قیمت ثابت را برای هر محصول قرار دهد، همان‌طور که ما از خرید محصولات زیبایی انتظار داریم، تخفیف‌های الگوریتمی و مبتنی بر موقعیت مکانی را به‌‌نحوی اجرا کرده که هرکدام از خریداران بر اساس موقعیت مکانی خود هزینه‌ها را پرداخت ‌کنند. قبل از چنین تفکری، مصرف‌کنندگان، چه در حومه شهر ثروتمند لندن و چه در مناطق روستایی و دورافتاده، قیمت یکسانی را پرداخت می‌کردند. دسترسی به Air Cosmetics هدف اساسی طرح خرید لوازم آرایش با رمزارز است.

Air Cosmetics و خرید لوازم آرایش با رمزارز

خرید لوازم آرایش با رمزارز

این مطلب راهم مطالعه کنید: امکان پرداخت رمزارز به استارباکس از طریق بکت

لوازم آرایش Air Cosmetics

آلفرد-آدکای و تیم او، از طیف وسیعی از کرم‌پودرهای مایع و پودری گرفته تا ریمل، خط تولید لوازم آرایشی را راه‌اندازی کردند که تمام انواع پوست‌ها را با هر تناژ رنگی پوشش می‌دهد. ستاره واقعی این برند زیبایی، رژ لب آن است: آفریقا. رژ لب این برند، لقب «جذاب‌ترین رژ لب» در جهان را دارد، رنگ قرمز دلربایی که روی پوست‌های با تناژ کمرنگ به‌همان اندازه پوست‌های تیره فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد. این رژ لب با رنگدانه‌های قرمز، روغن شی (گیاهی در آفریقا)، ویتامین E و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در فرمول آن، بدون خشک‌شدن و آسیب به پوست، به‌نرمی روی آن می‌نشیند. علاوه بر این، روی بسته‌بندی آن یک چاپ مومی طلایی صیقلی، طرح یک نوع پارچه آفریقایی، نقش بسته است.

آلفرد-آدکای گفت:

«ما می‌خواهیم دنیا آفریقا را از طریق برند زیبایی ما بشناسد. همه محصولات ما به‌واسطه یک علامت مشخصه از آفریقا نام‌گذاری شده‌اند.»

همچنین، این برند از جاهای مختلف گرفته تا مردم و فرهنگ آفریقا، تکه‌ای از زندگی در این قاره را نشان می‌دهد و برای افرادی از سراسر دنیا که قادر به خرید آنلاین هستند، فرصتی برای لذت‌بردن از زیبایی‌های یک سرزمین دیگر و البته خرید لوازم آرایش با رمزارز را فراهم می‌کند.

منبع: vogue