بیت کوین در حال حاضر در محدوده قیمتی ۱۰٫۵۰۰ دلار معامله می‌شود، اما برخی از تحلیلگران معتقدند ارزش آن آماده کاهش یافتن است. با این حال بسیاری از سرمایه‌گذاران اعتقاد دارند که قیمت بیت کوین در پایان سال ۲۰۲۰  بیش از ۱۰٫۰۰۰ دلار خواهد بود.

نظرسنجی قیمت بیت کوین در پایان سال ۲۰۲۰

بر اساس نظرسنجی که کریس برنیسک (Chris Burniske) تحلیل‌گر بیت کوین و ارزهای در توییتربرگزار کرده است، اغلب سرمایه‌گذاران فکر می‌کنند که قیمت بیت کوین در پایان سال ۲۰۲۰ بالای ۱۰٫۰۰۰ دلار خواهد بود.

بر اساس این نظرسنجی ۱۱/۷ درصد شرکت کنندگان اعتقاد دارند قیمت بیت کوین در پایان سال ۲۰۲۰ زیر ۱۰٫۰۰۰ دلار خواهد بود، در حالی که ۲۴/۷ درصد معتقدند قیمت بیت کوین بین ۱۰٫۰۰۰ تا ۱۲٫۵۰۰ دلار خواهد بود. همچنین ۳۷ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعتقاد دارند در این چند ماه باقی مانده تا انتهای سال ۲۰۲۰ بیت کوین با رشد چشمگیر قیمت بین ۱۲٫۵۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار معامله خواهد شد و جالب اینجاست که ۲۶/۵ درصد هم فکر می‌کنند قیمت بیت کوین به بالای ۱۵۰۰۰ دلار خواهد رسید.

این نظرسنجی در حساب کاربری توییتر کریس برنیسک در جریان است و تا پایان امروز می‌توانید در آن شرکت کنید.

قیمت بیت کوین پایان سال ۲۰۲۰

نظرسنجی قیمت بیت کوین در پایان سال ۲۰۲۰

این مطلب راهم مطالعه کنید: ۵ نکته‌ای که پیش از سرمایه گذاری روی بیت‌ کوین باید بدانید

با این حساب می‌توانیم بگوییم نزدیک به ۹۰ درصد از سرمایه‌گذاران اعتقاد دارند بیت کوین سال ۲۰۲۰ را با قیمتی بالاتر از ۱۰٫۰۰۰ دلار به پایان می‌رساند.

بر اساس صحبت‌های وینی لینگ‌هام (Vinny Lingham) مدیر اجرایی استارتاپ سیویک (Civic) بیت کوین در آینده نزدیک به ۱۵۰۰۰ دلار هم خواهد رسید.

برای من این‌طور به نظر می‌رسد که بیت کوین برای یک جهش به قیمت‌های بالاتر از ۱۵۰۰۰ دلار آماده است. اما پس از آن با یک اصلاح و عقب نشینی بزرگ ممکن است تا ۱۴۰۰۰ دلار هم ریزش کند و چند هفته در این محدوده بماند تا بتواند جایگاه خود را تثبیت کند. من بعید می‌دانم که بیت کوین مدت زیادی زیر ۱۲۰۰۰ دلار متوقف شود چرا که در حال حاضر در محدوده ۱۰٫۰۰۰ دلاری شاهد حمایت بسیار قوی هستیم.

لینگ‌هام در یک اظهار نظر جدا گفته بود وقتی قیمت ۱۲۰۰۰ دلاری از یک سطح مقاومت به یک سطح حمایت تبدیل شود، قیمت این ارز در مقیاس کلان رشد خواهد کرد. بازار خرسی تقریبا به پایان رسیده است و هنگامی که مقاومت ۱۲۰۰۰ دلاری شکسته شود، روند بازار گاوی خواهد شد.

مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد بلومبرگ هم دیدگاه بسیار خوشبینانه دارد، او پیش از این گفته بود بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۲۰٫۰۰۰ دلار خواهد رسید.

روند فعلی بیت کوین نشان‌دهنده تغییرات قیمتی بیت کوین در سال ۲۰۱۶ و جهش صعودی آن است. این آخرین باری بود که عرضه به نصف کاهش یافت، از نظر ما اگر بیت کوین روند سال ۲۰۱۶ را دنبال کند می‌تواند دوباره به بالاترین قیمت خود یعنی ۲۰٫۰۰۰ دلار برسد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: پیش بینی قیمت ۵۰۰٫۰۰۰ دلاری بیت کوین توسط استراتژیست بلومبرگ

آیا شما هم موافقید که در پایان سال جاری میلادی قیمت بیت کوین بالای ۱۰٫۰۰۰ دلار خواهد بود؟ پیش‌بینی شما از قیمت بیت کوین چیست؟ فراموش نکنید نظرات و تحلیل‌های خود را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: bitcoinist