بیتمکس (BitMEX) یکی از پلتفرم‌های معاملاتی بزرگ ارز دیجیتال در جهت بزرگ‌تر شدن بازارش قدم مهمی برداشته است. امروز این پلتفرم معاملاتی اعلام کرد به زودی نسخه موبایل بیتمکس منتشر خواهد شد و در مرحله اول در ۱۴۰ کشور قابل دسترس خواهد بود.

این خبر فقط چند ساعت پیش منتشر شده است و احتمالا تا دو هفته دیگر اپلیکیشن موبایل بیتمکس به‌شکل عمومی راه‌اندازی خواهد شد. در حال حاضر این پلتفرم معاملاتی مشغول فراخوان تکمیل مدارک احراز هویت کاربرانش است که از ماه اوت شروع شده است.

اپلیکیشنی با رابط کاربری آشنا

تاکنون بیتمکس فقط نسخه دسکتاپ داشته و در مقایسه با رقبایش که مدتی‌ست اپلیکیشن موبایل را هم به پلتفرمشان اضافه کرده‌اند، عقب بود. به هر حال، این شرکت تصمیم گرفته است به‌شکل جدی قابلیت‌هایش را گسترش دهد.

اپلیکیشن موبایل بیتمکس تماما توسط تیم بیتمکس توسعه داده می‌شود و تقریبا شبیه نسخه دسکتاپ این پلتفرم است. البته با یک تفاوت و اینکه نسخه موبایل قابلیت چت کردن، یا اصطلاحا ترول باکس (Trollbox) ندارد.

در حال حاضر خبری از ویجت Trollbox در نسخه موبایل بیتمکس نیست، اما احتمال دارد در به‌روزرسانی‌های بعدی این قابلیت اضافه شود.

بیشتر بخوانید: بیتمکس به باختن سهم بازار در رقابت با بایننس ادامه می‌دهد

طبق گفته تحلیلگران برخی از کاربرانی که به این اپلیکیشن دسترسی دارند، از همین امروز ترید را شروع کرده‌اند. یکی از این افراد مدیر بازرگانی ۱۰۰x Group ، بن رادکلیف (Ben Radclyffe) است. رادکلیف گفته است مطمئنا Trollbox در نسخه‌های بعدی به اپلیکیشن اضافه خواهد.

به هر ترتیب تریدرها می‌توانند به‌زودی از اپلیکیشن بیتمکس در موبایل‌هایشان استفاده کنند، امکانی که مدت‌هاست کاربران بیتمکس منتظر آن بودند. گسترش دسترسی و انعطاف‌پذیری می‌تواند توجه کاربران زیادی را به بیتمکس جلب کند و موجب جذب افرادی شود که همیشه نسبت به بیتمکس شک‌وتردید داشته‌اند.

نظرات، ایده‌ها و تحلیل‌های خود درباره ارزهای دیجیتال و پیش ‌‌بینی های بیت کوین و اتریوم را از طریق سایت کوین نیک با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون این حوزه را از طریق حساب توییتر کوین نیک یا اینستاگرام کوین نیک دنبال کنید.

منبع:  Invezz