بلومبرگ ترمینال (Bloomberg Terminal) ارز کاردانو (ADA) را به لیست دارایی‌های پشتیبانی شده خود اضافه کرد و آن را در معرض سرمایه‌گذاری صدها هزار سرمایه‌گذار نهادی قرار داد. در حالی که برخی این ارز دیجیتال و کمبود محصولات فعال آن را موشکافی کرده‌اند، به احتمال زیاد لیست شدن کاردانو در بلومبرگ ترمینال می‌تواند باعث صعود بیشتر قیمت آن شود.

لیست شدن کاردانو در بلومبرگ ترمینال و توجه سرمایه‌گذاران بزرگ

در حالی که کاردانو (ADA) سال پرتحرکی داشته، اما به نظر می‌رسد محبوبیت آن در ماه‌های آینده بسیار چشمگیر باشد. دلیل این امر به روزرسانی‌های برنامه‌ریزی شده برای این پروتکل نیست، بلکه افزایش علاقه از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ، هم از سوی سرمایه‌گذاران مالی سنتی و هم صنعت رمزنگاری است.

افزایش علاقه به کاردانو در پی افزوده شدن آن به لیست بلومبرگ ترمینال مشهودتر شده است. بلومبرگ ترمینال ابزاری یکپارچه برای صنعت مالی جهانی، محصولی است که برای دسترسی، گردآوری و تحلیل اطلاعات مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با هزینه‌ای در محدوده ۲۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ دلار در ماه، ترمینال برای بزرگترین و با نفوذترین شرکت‌های صنعت مالی اختصاص یافته است.

 لیست شدن کاردانو در بلومبرگ ترمینال

اسکرین شاتی که نشان دهنده لیست شدن کاردانو در بلومبرگ ترمینال است

این مطلب را هم مطالعه کنید: چرا هاردفورک جدید کاردانو مهم است؟

علی رغم بررسی دقیق سرمایه‌گذاران، کاردانو صعود می‌کند

لیست شدن کاردانو در بلومبرگ ترمینال در مقاله‌ای از نشریه بلومبرگ هم پیشرفت‌های انجام شده توسط این پروتکل و هم انتقاداتی را که از کارشناسان این صنعت دریافت کرد، به صورت برجسته نشان داده شد.

بر اساس این مقاله، پیروی وفادارانه کاردانو این ارز دیجیتال را قادر می‌سازد حرکت صعودی خود را حفظ کرده و در برابر اصلاحات قیمت که در ماه‌های گذشته هم بازارهای ارزهای دیجیتال و هم بازارهای سنتی را آزار داده، مقاومت کند. با این حال، بلومبرگ خاطرنشان کرد که هیاهوی تبلیغاتی پیرامون کاردانو کاملاً شفاف نیست، زیرا این بلاکچین هنوز به روزرسانی را انجام نداده که بتواند قادر به اجرای قراردادهای هوشمند باشد.

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، مدیرعامل IOHK، گفت که دلیل اینکه کاردانو آخرین پلتفرم بزرگ بلاکچین برای ورود به بازار خواهد بود، این بود که این شرکت وقت خود را صرف «درست انجام دادن» کارها کرده است.

بلومبرگ خاطرنشان کرد، این می‌تواند همان چیزی باشد که سرمایه‌گذاران را به خرید کاردانو با وجود کمبود برنامه‌ها و کاربردها سوق می‌دهد- وعده یک پلتفرم بهتر، ارزان‌تر و سریع‌تر از اتریوم که می‌تواند کل دولت‌ها و سیستم‌های مالی را اداره کند. هاسکینسون با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ شرکت «در حال آماده‌سازی» بوده و قصد دارند کسب‌وکار خود را از اتریوم به کاردانو تغییر دهند، از این موضوع پشتیبانی کرد. و در حالی که برخی از این پروژه‌ها بیانگر پیاده‌سازی جدیدی از اپلیکیشن‌های دیفای و NFTها هستند، بیشتر روی جنبه‌هایی از این صنعت تمرکز خواهند کرد که کمتر سوداگرانه هستند.

نظر مدیر عامل کاردانو

هاسکینسون گفت: هدف من اداره کشورها با این بلاکچین است. من به یونی سواپ و کریپتوکیتیز و چیزهای دیگر اهمیتی نمی‌دهم. این یک حباب است و می‌آید و می‌رود، مانند Pet Rocks و Beanie Babies.

و در حالی که هاسکینسون گفت که نمی‌داند چرا قیمت کاردانو در هفته‌های گذشته سر به فلک کشیده، افزوده شدن این ارز دیجیتال به ترمینال مطمئناً محبوبیت بیشتری به آن می‌بخشد. با توجه به اینکه این بلاکچین قرار است در ماه‌های آینده از عملکرد کامل خود رونمایی کند، با توجه به گذشته، این رویداد می‌تواند جرقه‌ای باشد که جهش رشد بی‌سابقه‌ای را برای کاردانو به همراه آورد.

 

آیا به نظر شما لیست شدن کاردانو در بلومبرگ ترمینال باعث افزایش قیمت آن خواهد شد؟ ما را در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام دنبال کنید تا اخبار روز دنیای ارزهای دیجیتال را به اطلاع شما برسانیم.

منبع: cryptoslate