اتریوم مجدداً توانست وارد کانال ۲۰۰۰ دلار شود و بالاترین رکورد تاریخی اتریوم تا این مرحله از افزایش قیمت‌ها به ثبت رسیده است. در حال حاضر اتر با قیمت ۲٫۰۹۵ دلار خرید و فروش می‌شود.

ثبت بالاترین رکورد تاریخی اتریوم

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از لحاظ ارزش بازار، بالاترین رکورد تاریخی قبلی خود را که در حدود ۲۰۴۲ دلار در ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ به دست آمده بود، شکست.

بر اساس اطلاعات وب سایت TradingView، اتریوم (ETH) امروز بالاترین قیمت خود در حدود ۲۱۴۶ دلار را به ثبت رساند. ETH در زمان انتشار این مقاله نزدیک به ۲٫۰۹۵ دلار معامله می‌شود.

خرید اتریوم

از زمان اوج‌گیری قیمت اتر در ماه فوریه، این رمز ارز در نمودار روزانه خود دو بار اصلاح قیمت داشته و در اصلاح دوم یک higher low را به ثبت رسانده است. در روزهای پس از ثبت آخرین رکورد تاریخی ۲۰۴۲ دلاری، قیمت این دارایی کاهش یافت و به حدود ۱۲۹۳ دلار رسید. قیمت ETH تا ۱۳ مارس تا حدود ۱۹۴۳ دلار بهبود یافت تا اینکه در روزهای بعدی تا حدود ۱۵۳۶ دلار سقوط کرد.

ETH از زمان سقوط به ۱۵۳۶ دلار، چهار کندل سبز روزانه متوالی ثبت کرده است. امروز هم اگر یک کندل سبز بسته شود، پنجمین کندل خواهد بود.

قیمت روزانه اتریوم/تتر

چارت روزانه قیمت اتریوم

اتریوم همچنان در تعقیب بیت کوین

وب سایت کوین مارکت کپ، ETH را به عنوان دومین دارایی بزرگ از لحاظ ارزش بازار لیست کرده است. ETH با داشتن ارزش بازاری در حدود ۲۴۳ میلیارد دلار در زمان انتشار این مطلب، در جایگاه دوم بالاتر از بایننس کوین (BNB) قرار دارد، اما همچنان با ارزش بازار ۱/۱ تریلیون دلاری بیت کوین (BTC) فاصله زیادی دارد.

طی چند ماه گذشته، اتریوم در راستای انتقال خود به اتریوم ۲ یا همان Eth2 و همچنین نقش آن در امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi، عناوین خبری زیادی را به خود اختصاص داده است. Eth2 به دنبال مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم و انتقال کامل بلاکچین خود به یک الگوریتم اثبات سهام در ماه‌های آینده است.

خط سیر صعودی ETH نیز همگام با بازار گاوی سایر ارزهای دیجیتال است که در آن بیت کوین با قیمت بالاتر از ۶۰۰۰۰ دلار معامله شده است.

ما را در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام کوین نیک دنبال کنید تا آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را به اطلاع شما برسانیم. همچنین از طریق سایت کوین نیک نیز می‌توانید مطالب روز این حوزه را مطالعه کرده و با ما در ارتباط باشید.

منبع: cointelegraph