بیت کوین که در روز ولنتاین موفق شده بود، یک رکورد قیمتی تازه را به ثبت برساند و محدوده ۴۹۷۰۰ دلاری را لمس کند، در رسیدن به قله ۵۰٫۰۰۰ دلاری ناکام ماند و شب گذشته تا محدوده ۴۶۰۰۰ دلاری سقوط کرد. ریزش بیت کوین سایر ارزهای بازار را هم با خود پایین کشید تا بازار خونینی را امروز شاهد باشیم. در ادامه به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۲۷ بهمن پرداخته‌ایم و سعی می‌کنیم با کمک شاخص‌های تکنیکال حرکت بعدی ارزها را پیش بینی کنیم.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۷ بهمن

نمودار وضعیت قیمت ارزهای دیجیتال روز ۲۷ بهمن

بیت کوین

طبق تحلیل دو هفته بیت کوین (BTC)، قبل انتظار داشتیم که در صورت شکست پرچم، افزایش قیمت تا ۴۸ و ۵۰ هزار دلار اتفاق بیفتد که دقیقا همین روند طی شد و بیت کوین نتوانست قیمت مهم ۵۰ هزار دلار را لمس کند.
با توجه به واگرایی نشان داده شده در نمودار روزانه انتظار اصلاح برای بازار تا حمایت‌های ۳۹۰۰۰ کیجونسن یا ۳۴۵۰۰ دلار لبه  بالایی ابر کومو را خواهیم داشت. در صورت ورود به ابر سبز حمایت قوی در محدوده ۲۸۹۰۰ دلار میتواند در کف ابر باعث تغییر روند شود.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۷ بهمن

نمودار تغییرات قیمتی جفت ارز بیت کوین / دلار

خرید بیت کوین

اتریوم

در تحلیل دو هفته قبل اتریوم (ETH)، کانال صعودی را مشخص کرده بودیم که قیمت از بالای کانال خارج شد و به راحتی تا ۱۸۰۰ دلار صعود کرد. در این نمودار نیز واگرایی در قیمت به چشم می‌خورد. در حال حاضر قیمت بر روی حمایت تنکنسن قرار گرفته است.

در صورت ریزش، اولین حمایت ۱۴۵۰ دلار کیجونسن خواهد بود و قدم بعدی، تقاطع حمایت ۱۱۹۰ دلار با خط روند و لبه ابر کومو خواهد بود که در صورت رسیدن به این محدوده به احتمال زیاد می‌تواند از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۷ بهمن

نمودار تغییرات قیمتی جفت ارز اترویم / دلار

خرید اتریوم

ریپل

در تلاش قبلی ریپل (XRP) برای خروج از ابر قرمز، با یک کندل یک بار دیگر تا نزدیکی ۰/۸ دلار صعود کرد اما بلافاصله به داخل ابر بازگشت و در کف آن حمایت شد. از همان محدوده ۰/۳۵ دلار مجددا حرکت صعودی خود را آغاز نمود و این بار تا ۰/۶۵ دلار خود را بالا کشید. در حال حاضر حمایت تنکنسن  روی قیمت ۰/۵ دلار مهم‌ترین حمایت این ارز به حساب خواهد آمد و باید دید با مشخص شدن نتیجه دادگاه شکایت SEC از این ارز، ریپل موفق به شکست مقاومت ۰/۸ دلاری خواهد شد یا خیر؟

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۷ بهمن

نمودار تغییرات قیمتی جفت ارز ریپل / دلار

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت ریپل

نئو

نئو (NEO) هم بالاخره در این دو هفته با بازار سبز کریپتو همراه شد و سد ۲۵ دلار را شکست و از محدوده مقاومتی ۳۱ تا ۳۳ دلار نیز عبور کرد. با رسیدن به مقاومت بعدی در ۴۴ دلار فعلا متوقف شده است و کیجونسن روی ۳۳/۵ به عنوان اولین حمایت محسوب خواهد شد. با توجه به عقب ماندن این ارز از حرکت بازار انتظار اصلاح و ریزش شدید برای این ارز نخواهیم داشت و با کمی استراحت مقاومت ۴۴ دلار را شکسته و به سمت اهداف بعدی در قیمت‌های ۵۶ و ۶۷/۲ دلار حرکت خواهد کرد.

 

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۷ بهمن

نمودار تغییرات قیمتی جفت ارز نئو / دلار

کاردانو

کاردانو (ADA) عملکرد خیره کننده‌ای در این مدت داشت و با شکستن آخرین سد، سقف‌های جدیدی را ثبت کرد و تا نزدیکی ۱ دلار بالا رفت. اما نتوانست این عدد را فتح کند و به نظر می رسد وارد فاز اصلاح شده باشد. حمایت تنکنسن و کیجونسن نزدیک به هم و در محدوده ۰/۵ تا ۰/۵۵ دلار قرار دارند که می‌توانند مانع از ریزش قیمت به زیر این محدوده شوند.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۷ بهمن

نمودار تغییرات قیمتی جفت ارز کاردانو / دلار

تحلیل شما از قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۲۷ بهمن چیست؟‌ به نظر شما ریزش بیت کوین تا چه محدوده‌ای ادامه خواهد داشت؟ فراموش نکنید شما هم می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود از بازار ارزهای دیجیتال را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید و با سایر فعالان حوزه ارز دیجیتال بحث و تبادل نظر کنید.