هفته‌‌ها و روزهای شگفت انگیزی برای ارزهای دیجیتال سپری می‌شود و هر روز شاهد یک شگفتی تازه هستیم. روز گذشته هم بیت کوین موفق شد  رکورد قیمتی تازه‌ای را به ثبت برساند و با رسیدن به ۵۸٫۳۵۰ دلار، ارزش هر واحد بیت کوین از قیمت شمش یک کیلویی طلا هم فراتر رفت. همچنین اتریوم هم موفق شد خودش را به محدوده ۲۰۰۰ دلاری نزدیک کند. نئو بالاخره از خواب طولانی بیدار شد و به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت می‌کند. در ادامه به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۴ اسفند پرداخته‌ایم و سعی می‌کنیم با کمک شاخص‌های تکنیکال حرکت بعدی ارزها را پیش بینی کنیم.

بیت کوین

بیت کوین (BTC) در هفته قبل نیز به رکوردشکنی ادامه داد و تا ۵۸۰۰۰ دلار صعود کرد. با وجود اینکه واگرایی در نمودار قیمت بیت کوین مشاهده شده بود، اما بیت کوین راه صعودی را در پیش گرفت، با این حال واگرایی همچنان در نمودار این ارز به چشم می‌خورد. در صورت شروع به اصلاح پیش از لمس ۶۰٫۰۰۰ دلار حمایت‌ها به ترتیب زیر خواهد بود:
۱. ۴۴٫۲۰۰
۲. ۳۹۰۰۰
۳. ۳۴٫۵۰۰
۴. ۲۹٫۸۰۰
در صورت عبور از حمایت آخر، به زیر ابر کومو خواهد رفت و عملا روند صعودی با وقفه همراه خواهد شد.

قیمت ارزهای دیجیتال ۴ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز بیت کوین / دلار

خرید بیت کویناتریوم

اتریوم (ETH) به دنبال حرکت بیت کوین راه صعود در پیش گرفت، اما عبور قیمت این ارز از ۲۰۰۰ دلار چندان مطمئن نبود و خیلی زود به زیر این محدوده برگشت. در صورت ریزش بیت کوین، روند اصلاحی در انتظار این ارز هم خواهد بود که حمایت‌های آن به ترتیب زیر است:

۱. ۱۶۳۰

۲. ۱۴۵۰

۳. ۱۴۹۰

قیمت ارزهای دیجیتال ۴ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز اتر / دلار

خرید اتریوم

ریپل

نتیجه دادگاه می‌تواند تاثیر محسوسی بر قیمت ریپل (XRP) در این هفته داشته باشد. در این مدت قیمت ۰/۵۰ دلار اصلی ترین حمایت این ارز بوده و به نظر می‌رسد قیمت در بالای آن تثبیت شده است. در صورت وجود فاندای مثبت، انتظار داریم ریپل برای فتح ۰/۸ دلار تلاش کند.

قیمت ارزهای دیجیتال ۴ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز ریپل / دلار

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت ریپل

نئو

همانطور که در هفته پیش انتظار داشتیم، روند صعودی نئو (NEO) ادامه پیدا کرد و پس از شکست مقاومت ۴۴ دلار تا مرز ۵۶ دلار پیش رفت. همچنان جای رشد زیادی برای قیمت آن می‌توان متصور بود. مقاومت‌های شکسته شده به عنوان حمایت عمل خواهند کرد و تارگت‌های قیمت پس از شکست ۵۶ دلار، ۶۷/۲ و ۸۰ دلار خواهند بود.

قیمت ارزهای دیجیتال ۴ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز نئو / دلار

کاردانو

رکوردشکنی کاردانو (ADA)‌ هم مانند بیت کوین ادامه یافت و موفق شد از سد قیمت ۱ دلار عبور کند. در نمودار قیمت این ارز نیز واگرایی مشهود است که می‌توان از آن سیگنال اصلاح گرفت. در صورت تحقق این امر حمایت ۰/۹۴ و محدوده ۰/۷۵ تا ۰/۷۸ دلاری اصلی ترین نقاط بازگشت خواهند بود.

قیمت ارزهای دیجیتال ۴ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز کاردانو / دلار

تحلیل شما از قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۴ اسفند چیست؟‌ به نظر شما شاهد ریزش قیمت بیت کوین خواهیم بود یا صعود به قله ۶۰ هزار دلاری؟ فراموش نکنید شما هم می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود از بازار ارزهای دیجیتال را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید و با سایر فعالان حوزه ارز دیجیتال بحث و تبادل نظر کنید.