آزادسازی وجوه قفل شده در گری اسکیل خبر از آغاز مرحله بعدی بازار گاوی بیت کوین و پایان فاز تثبیت می‌دهد. بیت کوین (BTC) در بیشتر روزهای ماه گذشته در حال رنج زدن بوده است. اما به نظر می‌رسد به لطف گری اسکیل وضعیت موجود به زودی تغییر خواهد کرد.

با توجه به داده‌های منبع تحلیلی CryptoQuant، پرمیوم قیمت گری اسکیل بیت کوین تراست (GBTC) به پایین‌ترین سطح از آوریل ۲۰۱۹ رسیده است.

پایان قفل شدن وجوه در گری اسکیل در روز چهارشنبه

گری اسکیل به لطف رکورد خریدهای بیت کوین  BTC و ثبت تقاضا، بارها و بارها عناوین خبری را به خود اختصاص داده، اما با وجود ورود سرمایه، جفت ارز BTC/USD به روند صعودی خود ادامه نداده است.

با شروع ماه فوریه، پرمیوم خرید صندوق سرمایه گذاری بیت کوین تراست به حدود ۶/۵۰ دلار می‌رسد که قبلاً به بالاترین میزان ۴۰ دلار نیز رسیده بود. این موضوع از لحاظ تاریخی با جهت گیری نامنسجم قیمت بیت کوین مصادف شده است، ضمن اینکه که پرمیوم‌های بزرگ معادل حرکت‌های صعودی بزرگ برای بیت کوین هستند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: شرکت گری اسکیل چگونه تمام بیت کوین‌ها را قورت می‌دهد؟

احتمال شروع مرحله بعدی بازار گاوی بیت کوین از فردا

در اواخر ماه دسامبر، یک مقاله اختصاصی در مجله فناوری Hackernoon توضیح داد که این پدیده مربوط به عرضه سهام GBTC است که به صورت معمول مدتی قفل می‌شود.

به محض آزادسازی این وجوه، بیت کوین تمایل به صعود بیشتری پیدا می‌کند، زیرا مشتریان سود خود را به بازار BTC باز می‌گردانند، در حالی که قبل از چنین رویدادهایی عدم حرکات قیمت متداول است.

میزان پرمیوم GBTC

پرمیوم GBTC در مقابل BTC/USD

Hackernoon به طور خلاصه توضیح داد که:

آنچه مهم است بدانید این است که هنگامی که این قیمت‌ها و پرمیوم‌های بالاتر پس از آزادسازی وجوه قفل شده تحقق می‌یابند، قیمت شروع به تثبیت می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که پرمیوم مجدداً قبل از رویداد آزادسازی بعدی کاهش یابد.

در مورد آزادسازی بعدی در تاریخ ۳ فوریه، انتظار می‌رود بازار گاوی بیت کوین ادامه یافته و مرحله بعدی بازار گاوی بیت کوین شروع شود.

در ادامه مقاله با پیش بینی صحیح رفتار قیمت‌ها در نیمه دوم ژانویه، گفته شده که «این فضاهای خالی باعث می‌شود که پرمیوم‌ها مجدداً دقیقاً مانند ۹ دفعه قبلی کاهش یابندو این کاهش تا آزادسازی بعدی ادامه خواهد یافت. به همین دلیل من انتظار دارم که قیمت یا تثبیت شده یا کاهش یابد.»

عدم کاهش سرمایه‌گذاری گری اسکیل

در عین حال، گری اسکیل همچنان به گسترش عرضه‌های خود ادامه می‌دهد، زیرا سودهای سازمانی هیچ نشانه‌ای از افت قیمت را برای بیت کوین یا آلت کوین‌ها به طور گسترده نشان نمی‌دهد.

هولد بیت کوین در مقابل قیمت بیت کوین

هولد بیت کوین در گری اسکیل در مقابل قیمت آن به دلار

این هفته صندوق سرمایه‌گذاری تراست اتریوم این شرکت پس از بسته شدن از ماه دسامبر بازگشایی شد، ضمن اینکه ۲۵ فوریه شاهد برگزاری رویداد Bloomberg Crypto Summit خواهد بود.

GBTC در تاریخ ۱ فوریه ۲۱/۸ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت داشته است. خریدهای اتر (ETH) این شرکت از ۱۰ دسامبر موقتاً متوقف شده‌اند.

نظر شما در مورد شروع مرحله بعدی بازار گاوی بیت کوین توسط گری اسکیل چیست؟ نظرات خود را در سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: cointelegraph