در سال ۲۰۲۱ امکان انجام تراکنش با رمز ارزها در پی پال برای ۲۸ میلیون فرشونده شبکه پی پال در سال ۰۲۲۱ فراهم خواهد شد. مدیر عامل پی پال، دن شولمن (Dan Schulman) در آخرین مصاحبه با CNBC گفت که بیت کوین و رمز ارزها به دلیل کاربردپذیری «ذاتی» خود ارزش پیدا کرده و همچنان به این کار ادامه خواهند داد.

این واقعیت کاملاً آشکار است که پی پال سخت در بازار بیت کوین مشغول است. در مصاحبه با CNBC، مدیرعامل این شرکت دن شولمن، دلیل خود را در مورد ارزش برترین ارز دیجیتال جهان توضیح داد. وی همچنین درمورد اینکه چرا شرکت آن‌ها به خرید مقادیر عظیم بیت کوین روی آورده، توضیحاتی ارائه کرد.

کاربردپذیری بیت کوین و رمز ارزها همان چیزی است که به آن‌ها ارزش می‌دهد

دن شولمن، مدیرعامل پی پال پس از اینکه ارزش ذاتی بیت کوین را توضیح داد، بلافاصله گفت که ارزش BTC و کلاس دارایی‌های دیجیتال به دلیل کاربردپذیری آنهاست.

آقای شولمن به سناریویی اشاره کرد که در آن وابستگی به پول نقد به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، ۴۰ تا ۷۰ درصد کاهش یافته است. وی گفت، بانک‌های مرکزی در نهایت به سمت دیجیتالی شدن پیش رفته و ارز فیات کاغذی را به همتایان الکترونیکی خود تبدیل خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: پی پال خدمات ارز دیجیتال می دهد

انجام تراکنش با رمز ارزها در پی پال

دن شولمن در توییتر خود گفت:

همانطور که پول کاغذی به تدریج از بین رفته و از چرخه استفاده مردم در تراکنش‌ها، بانک‌های مرکزی، به ویژه در خرده‌فروشی خارج می‌شود، باید پول کاغذی را با انواع ارز فیات دیجیتال جایگزین کرد.

به گفته رئیس پی پال، موارد بالا به نوبه خود جنبه سودمند رمز ارزها را به طرز قابل توجهی تقویت می‌کند. همچنین، این شرکت امکان استفاده از ارز دیجیتال را به عنوان منبع تأمین مالی ۲۸ میلیون فروشنده در پلتفرم خود فراهم خواهد کرد.

اوایل سال آینده، قصد داریم رمز ارزها را برای تراکنش‌های کلیه ۲۸ میلیون فروشنده شبکه به عنوان منبع تأمین مالی فراهم کنیم و این کار سودمندی و کاربردپذیری رمز ارزها را به طرز قابل توجهی تقویت خواهد کرد.

سرانجام، شولمن به نسخه موفقیت رمز ارزها اشاره کرد. وی گفت که نکته اصلی، کار تیمی با نهادهای نظارتی است.

انجام تراکنش با رمز ارزها در پی پال

پی پال انجام تراکنش با رمز ارزها را به عنوان تأمین مالی فراهم خواهد کرد

اسکوئر، پی پال، گری اسکیل به سرعت در حال خرید تمام بیت کوین‌های موجود

همان‌طور که قبلا گزارش شد، پنترا کاپیتال آخرین رالی صعودی بیت کوین را به خرید تهاجمی پی پال و اسکوئر نسبت داده است.

هنگامی که پی پال شروع به کار کرد، حجم معاملات نیز شروع به رشد کرد. افزایش حجم itBit  نشان می‌دهد که در طی چهار هفته از زمان فعال شدن پی پال، در حال حاضر این شرکت تقریبا ۷۰ درصد از عرضه جدید بیت کوین را خریداری کرده است. پی پال و Cash App در حال حاضر بیش از ٪ ۱۰۰ از کل بیت کوین‌های تازه صادر شده را خریداری می‌کنند.

هشدار کمبود بیت کوین

فشار خرید این شرکت‌های خدمات مالی به حدی سنگین است که باعث کمبود شدید بیت کوین در بازار می‌شود. با توجه به محاسبات از پیش برنامه ریزی شده عرضه، این کمبود به نوبه خود باعث افزایش قیمت بیت کوین (BTC) خواهد شد.

طبق گزارش پنترا کپیتال، این شرکت تخمین زده که کش اپ (Cash App) چهل درصد از بیت کوین‌های تازه تولید شده ماینرها را جمع‌آوری می‌کند. اگر ۷۰ درصد بیت کوینی را که هم پی پال خریداری می‌کند به آن اضافه کنیم، نتیجه یک فعالیت خرید ۱۱۰ درصدی خواهد بود. این مقدار به نوبه خود باعث ایجاد یک کمبود خالص ۱۰ درصدی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ادعای پنترا کپیتال: کمبود موجودی بیت کوین واقعی و علت آن پی پال است

همچنین، برترین سرمایه‌گذار نهادی متمرکز بر بیت کوین و صندوق سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، گری اسکیل، اخیراً بهترین فصل خود را شروع کرده و میزان انباشت خود را به ۵۰۰٫۰۰۰ بیت کوین رسانده است. این فعالیت خرید انباشته توضیح می‌دهد که چرا قیمت پرچمدار رمز ارزها مسیر خود را به درستی پیدا کرده و در تلاش است تا به اوج قیمت قبلی خود برسد.

نظر شما در مورد امکانات پی پال برای انجام تراکنش با رمز ارزها چیست؟ نظرات خود را در وب سایت کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: cryptopotato