با وجود افزایش قیمت بیت کوین و ادامه‌دار بودن حرکت گاوی بازار این ارز دیجیتال، امروز باز هم شاهد خرید بیت کوین توسط مایکرواستراتژی بودیم تا ارزش دارایی ارزهای دیجیتال این شرکت به ۷۶۵ میلیون دلار برسد.

روز گذشته شرکت هوش تجاری MicroStrategy خرید ۲٫۷۵۴ بیت کوین را با قیمت ۱۹٫۴۲۷ دلار ثبت کرد که معادل بیش از ۵۰ میلیون دلار بیت کوین است. مایکل سیلر (Michael Saylor) این خبر را در توییتر تایید کرد. با اضافه شدن این مقدار بیت کوین به خزانه شرکت مایکرواستراتژی، این شرکت حالا ۴۰٫۸۲۴ بیت کوین در اختیار دارد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: مدیرعامل شرکت مایکرو استراتژی: بیت کوین بهتر از طلا است

این شرکت سهامی عام پیش از این هم در ماه اوت، ۲۵۰ میلیون دلار دیگر روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرد و هنگامی که قیمت بیت کوین ۱۱٫۷۰۰ دلار بود، ۲۱٫۴۵۴ بیت کوین خرید. خرید بیت کوین توسط مایکرواستراتژی به همین نقطه ختم نمی‌شود، در تاریخ ۱۴ سپامبر هم وقتی که قیمت بیت کوین روی ۱۰٫۷۰۰ دلار قرار داشت، ۱۶٫۷۹۶ بیت کوین دیگر هم به اندوخته‌های این شرکت اضافه شد.

خرید بیت کوین توسط مایکرواستراتژی با وجود افزایش قیمت‌ها

اگرچه قیمت بیت کوین از آن زمان دائما در حال افزایش است و همین هفته پیش بود که توانست به بالاترین رکورد خود در نزدیکی ۲۰ هزار دلار برسد، شرکت مایکرواستراتژی و مدیرعامل تشنه به بیت کوین آن، همچنان رفتار تند و تیز خود را برای سرمایه‌گذاری روی این رمزارز ادامه می‌دهند. با خرید اخیری که به ثبت رسید، این شرکت حالا ۴۰٫۸۲۴ بیت کوین به ارزش ۷۶۵ میلیون دلار در اختیار دارد. با محاسبه تمامی سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، این شرکت فقط ۴۷۵ میلیون دلار خرج بیت کوین کرده است.

مایکرواستراتژی در حال حاضر نسبت به هر شرکت دیگری، بیت کوین بیشتری در اختیار دارد. شرکت Galaxy Digital Holdings بیش از ۱۶٫۶۵۰ بیت کوین و شرکت Square با مدیریت جک دورسی (موسس و مدیر توییتر) ۴٫۷۰۹ بیت کوین در اختیار دارد.

نظر شما در خصوص خرید بیت کوین توسط مایکرواستراتژی با این حجم زیاد چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Dycrypt