به تازگی حجم قابل توجهی ریپل به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار ریپل در صرافی مشهور بیت هامب (bithumb) انتقال داده شد. اما داستان از چه قرار است؟

در ساعت‌های گذشته مقدار زیادی ارز ریپل به صرافی‌های مختلف منتقل شده است. از جمله ۴۰۰ میلیون دلار که در سه معامله جداگانه به صرافی بیت هامب ارسال شده است.

یک توضیح احتمالی برای این امر وجود دارد. به این دلیل که در طی دو روز آینده ایردراپ اسپارک (FLR) اتفاق می‌افتد؛ همین امر، باعث شده سرمایه گذاران از این فرصت استفاده کنند. آنها به ازای هر تعداد ریپل، توکن اسپارک دریافت خواهند کرد.

انتقال مقدار زیاد ریپل در ۲۴ به صرافی‌های مختلف

داده‌ها از منبع معروف وال الرت (Whale Alert)، نشان دهنده انبوهی از تراکنش‌های ریپل است. هر کدام از این انتقال‌ها از مرزهای یک معامله معمولی فراتر می‌رود.

حدود  ۹ ساعت پیش، سه تراکنش جداگانه که مجموعا منجر به انتقال ۴۰۰ میلیون دلار ریپل به صرافی مشهور بیت هامب شده است.

انتقال ۴۰۰ میلیون دلار ریپل

توییت وال الرت درباره انتقال ۴۰۰ میلیون دلار ریپل به بیت هامب

این فقط یک نمونه است. بعد از این انتقال، میلیون‌ها ریپل به آدرس‌های مختلف منتقل شده اند. جایی که هر معامله مطابق با معیارهای وال الرت است. تحرکات زیادی نیز برای تبادل کیف پول اتفاق افتاده است. به عنوان مثال، یک کاربر حدود ۲۴ میلیون دلار به هوبی منتقل کرده است. در حالی که بسیاری از معاملات بین آدرس‌های نامشخصی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: نوسان قیمت ریپل با نزدیک شدن به ایردراپ اسپارک افزایش یافته است

یک توضیح احتمالی برای انتقال ۴۰۰ میلیون دلار ریپل

در حالی‌که دلایل این انتقال‌ها می‌تواند بی‌شمار باشد و البته همچنان نامشخص. اما یک توضیح ممکن است منطقی باشد، پیش بینی آینده‌ی اسپارک (FLR).

در رویداد ایردراپ اسپارک، میلیون‌ها توکن FLR (شبکه فلر) بین دارندگان ریپل توزیع می‌شود. در حال حاضر اکثر صرافی‌های مشهور، از جمله هوبی و بیت هامب، از این رویداد پشتیبانی می‌کنند.

طبق گزارش کریپتوپوتیتو (CryptoPotato)، ایردراپ با نسبت ۱ به ۱ اتفاق می‌افتد. این بدان معناست که به ازای هر ریپلی که کاربران دارند، یک توکن اسپارک به رایگان دریافت می‌کنند. تعداد ریپل توسط اسنپ شات گرفته شده در ۱۲ دسامبر تعیین می‌شود. صرافی‌ها معیارهای مشارکت متفاوتی دارند. اما به طور کلی، نسبت به همین صورت است.

این امر نشان دهنده‌ی این است که چرا افراد بخش‌های زیادی از دارایی خود را به یک کیف پول مبادله‌ای منتقل می‌کنند. به‌علاوه، توکن FLR در همان تاریخ شروع به معامله می‌شود و برای مردم کاملاً رایگان است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا ایر دراپ اسپارک باعث افزایش ارزش ریپل خواهد شد؟ نظرات خود را در شبکه‌های اجتماعی کوین نیک، با ما در میان گذارید.

منبع: cryptopotato