گلس نود گزارش داد که سرانجام ماینرها به جای ریختن سکه‌های خود در بازار، شروع به انباشت بیت کوین کرده‌اند. با شروع انباشت بیت کوین به جای فروش توسط ماینرها برای اولین بار از ۲۷ دسامبر، شاخص موقعیت ماینر (Miner Net Position) مثبت شد.

شروع انباشت بیت کوین توسط ماینرها به جای فروش

مدیر عامل Moskov Capital ، لکس موسکفسکی (Lex Moskovsk) یک نمودار از گلس نود را به اشتراک گذاشته که می‌گوید ماینرهای بیت کوین فروش BTC خود را متوقف کرده و شروع به انباشت کرده‌اند.

وی در توییتر خود نوشت:

ماینرها فروش بیت کوین را متوقف کرده و شروع به انباشت کرده‌اند. دیروز برای اولین بار از تاریخ ۲۷ دسامبر، شاخص موقیت ماینرها مثبت شد. ماینرها دو ماه بود که در حال فروش بیت کوین بودند.

نشانه‌های صعود

مثبت شدن شاخص موقعیت ماینر

شاخص موقعیت ماینر برای اولین بار از ۲۷ دسامبر مثبت شد

این مطلب راهم مطالعه کنید: آیا شاهد سقوط قیمت بیت کوین در ماه مارس خواهیم بود

شاخص موقعیت ماینر مثبت شد

نمودار شرکت محبوب تجزیه و تحلیل گلس نود نشان می‌دهد که برای اولین بار از ۲۷ دسامبر، شاخص موقعیت ماینر (Miner Net Position) سبز شده است.

ماینرها اکنون عجله‌ای برای جدا شدن از بیت کوین‌های خود ندارند و ترجیح می‌دهند پس از حدود دو ماه متوالی فروش به انباشت بیت کوین بپردارند.

کاهش ارزش دارایی‌های تحت مدیریت گری اسکیل؛ کاهش ۲/۶ میلیارد دلاری در یک روز

گری اسکیل، بزرگترین جمع‌آوری‌کننده بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، در طی یک روز ۲/۶ میلیارد دلار متضرر شده است.

به ویژه، ارزش بیت کوین که توسط گری اسکیل نگهداری می‌شود، ۲/۱ میلیارد دلار کاهش یافته و از ۳۲/۸۳۲ میلیارد دلار به ۳۰/۷۲۴ میلیارد دلار رسیده است.

روز جمعه، قیمت بیت کوین از ۴۸۱۷۹ دلار به منطقه ۴۵/۳۰۵ دلار سقوط کرد.

در همان روز، U.Today گزارش داد که این شرکت تأیید کرده که در حال بررسی راه‌اندازی تراست‌های جدید ارز دیجیتال مبتنی بر آلت کوین‌های محبوب و رمز ارزهای دیفای، از جمله چین لینک، کاردانو، کامپوند، یرن فایننس، مونرو، پولکادات و غیره است. در حال حاضر، ۲۳ ارز دیجیتال توسط شرکت گری اسکیل برای بررسی در نظر گرفته شده است.

خرید بیت کوین

به نظر شما پس از یک هفته کاهش قیمت بیت کوین باید به زودی منتظر حرکت صعودی آن باشیم؟ شما می‌توانید از طریق سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک از به روزترین اخبار حوزه ارزهای دیجیتال مطلع شده و نظرات و تحلیل‌های خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today