همیشه برایمان سوال پیش می‌آید که افراد موفق در دنیا، چه میزان دارایی کریپتو دارند و چگونه آن را به دست آورده‌اند. یکی از مؤسسان Reddit به تازگی درباره همین موضوع صحبت کرده و از میزان رمزارز خود می‌گوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کوین نیک همراه باشید.

یکی از موسسان و مدیر اجرایی Reddit، یعنی آقای Alexis Ohanian، همیشه با رمزارزها یا کریپتو سر و کار داشته و در مورد آن‌ها صحبت می‌کرده است. اما سوالی که شاید بسیاری از افراد فعال در صنعت رمزارز دارند، این است که میزان دارایی کریپتو آقای Alexis Ohanian چقدر است؛ کسی که ثروت شخصی‌اش، حدود ۷۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

آقای Alexis Ohanian در مصاحبه جدید خود درباره این موضوعات توضیح می‌دهد. موسس Reddit با این که به میزان دارایی کریپتو خود به صورت دقیق اشاره نمی‌کند و آن را لو نمی‌دهد، با اطمینان از مزایای رمزارز و کسب و کار خود با استفاده از آن صحبت می‌کند. آقای Alexis Ohanian این چنین توضیح می‌دهد:

من برای مدت زمان زیادی است که درصدی از ثروت خود را در کریپتو در اختیار دارم و هنوز نسبت به آن احساس بسیار خوبی دارم. من نمی‌خواهم میزان آن را تغییر دهم چرا که فکر می‌کنم این یک کار محتاطانه است.

آقای Alexis Ohanian که به نظر برای سرمایه گذاری، با جسارت و هوش خوبی نشان می‌دهد، برروی استارتاپ‌های کریپتو سرمایه گذاری کرده و از بین فعالیت‌های سرمایه گذاری او می‌توان به سرمایه‌گذاری زودهنگام در صرافی کوین بیس (Coinbase) اشاره کرد. علاوه بر این و در مدت اخیر، میزان ۵ میلیون دلار برروی یک بازی مخصوص بلاک چین سرمایه گذاری شده که SkyWeaver نامیده می‌شود. آقای Alexis Ohanian در ادامه توضیح می‌دهد:

مشاهده این که بزرگان وال استریت به سمت کریپتو می‌آیند و بیت کوین یا مواردی شبیه به آن را می‌خرند، جالب است. این به طرز رو به افزایشی نشان می‌دهد که [کریپتو] ماندگار است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: استخدام یک دانشمند حوزه بلاکچین و کریپتو در ناسا

به نظر می‌رسد که آقای Alexis Ohanian در حال اشاره کردن به سرمایه گذاری جدیدی است که به وسیله سرمایه گذاری افسانه‌ای، یعنی Paul Tudor انجام شده است و فراگیر شدن و محبوب شدن بیت کوین را بیش از پیش به همه نشان داد. Alexis Ohanian می‌گوید که تمام فعالیت‌ها و کارهایی که پیرامون فناوری و شبکه‌ی بلاک چین انجام می‌شود، به نوعی «بهار کریپتو» محسوب می‌شوند و روزهای خوبی را برای این صنعت، نوید می‌دهند. او این گونه توضیح می‌دهد:

ما واقعا هم‌اکنون از نظر مهندسی سطح بالا، توسعه‌ی محصول، طراح‌ها و ابداع کردن راه حل‌های واقعی برای بلاک چین، شاهد بهار کریپتو (Crypto Spring) هستیم. ما واقعا استعداد سطح بالایی را مشاهده می‌کنیم که برروی این ساختار، می‌سازند و خلق می‌کنند و این به نظر من، بهترین علامت برای خلق یک ارزش طولانی مدت محسوب می‌شود.

این مطلب راهم مطالعه کنید: بازیهای ویدیویی کریپتو با رشد چشمگیری همراه بوده‌اند

Reddit به تنهایی، عامل بزرگی برای به وجود آمدن بسیاری از تجارت‌ها و تبادل‌های کریپتو یا رمزارز بوده است و این کار را به لطف ویژگی‌ جدید جامعه طرفداری خود انجام می‌دهد. با این سیستم جدید، هر فردی که پست خوب و ارزشمندی قرار دهد، پاداش و جایزه دریافت می‌کند و همین موضوع سبب می‌شود تا جامعه بسیار خوب و پویایی در Reddit برای بحث رمزارزها به وجود آید.

در میان جامعه طرفداری Reddit، توکن‌های ERC-20 مبتنی بر اتریوم، ارزش خوبی دارند و می‌توانند برای برخی از ویژگی‌های درون سایت خرج شده یا میان کیف پول‌های اتریوم منتقل شوند. تا کنون، تنها دو انجمن Reddit این ویژگی‌ جدید را در خود دارند و با همین دو انجمن، حدود ۲ میلیون کاربر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. این در حالی است که Reddit میزان ۲۰ درصد از توکن‌ها را نزد خود نگه می‌دارد. فقط تصور کنید که مزایای توکن‌های Community Point هم برای جامعه کاربری Reddit و هم برای شخص Alexis Ohanian چقدر می‌تواند فوق‌العاده و شگفت انگیز باشد. سایتی که بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر داشته و جامعه کاربری بسیار قدرتمند و خوبی دارد، می‌تواند یک مکان فوق‌العاده نیز برای فعالان حوزه رمزارز یا کریپتو در نظر گرفته شود.

منبع: Decrypt