شرکت ریوولوت، یک استارت‌آپ فناوری مستقر در لندن، تعدیل نیرو خود را تایید کرد. طبق گزارشی از وب‌سایت وایرد (Wired)، ریوولوت شماری از کارمندان خود را از زمان شروع شیوع ویروس کرونا اخراج کرده است. شرکت اروپایی فین‌تک (fintech) با بیانیه‌ای در مورد تعدیل نیرو شرکت Revolut و علت اصلی آن پاسخ داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب از کوین نیک همراه ما باشید.

سخنگوی ریوولوت در تاریخ ۵ ژوئن گفت:

«مانند بسیاری از شرکت‌ها، کووید-۱۹ ما را مجبور کرد که در کل کسب‌وکارمان هزینه‌ها را کاهش دهیم و به‌عنوان آخرین راه‌حل، ۶۲ نیروی مازاد را در سطح جهانی تعدیل کردیم که کمتر از سه درصد کارمندان ما هستند».

ریوولوت از کارمندان خود خواست شغل خود را ترک کنند

مازاد بودن در شغل، به‌ عنوان یا موقعیت شغلی خاصی گفته می‌شود که شرکت‌ها آن را منسوخ دانسته یا دیگر به آن نیازی ندارند. طبق گزارش مفصلی از وب‌سایت وایرد، کووید-۱۹ با تاثیر منفی خود به تعدیل نیرو شرکت Revolut منجر شده است.

یکی از کارمندان سابق شرکت به وایرد گفت:

این شرکت به من گفت که یا به‌دلیل عملکرد ضعیف با اخراج خود موافقت کنم یا با شرایط دریافت مبلغ اندکی و انصراف از کار موافقت کنم.

آخرین دلیل منطقی تعدیل نیرو شرکت Revolut جزئیات زیادی ندارد

تعدیل نیرو شرکت Revolut

این مطلب راهم مطالعه کنید: رمز ارزها در یک سال گذشته بیش از ۸۰۰۰ موقعیت‌ شغلی بلاک چین ایجاد کرده اند

آخرین دلیل منطقی تعدیل نیرو شرکت Revolut جزئیات زیادی ندارد

سخنگوی ریوولوت گفت:

«این شرکت تلاش می‌کند با نیروی کاری باانگیزه برای ارائه بهترین‌ها به مشتریانش، فرهنگ مثبتی را ایجاد کند. در جایی که کارمندان شغل خود را ترک می‌کنند، ما تا حد ممکن کمک می‌کنیم تا این کار بدون دردسر انجام شود، ما کاملا الزامات قانون کار محلی را رعایت می‌کنیم».

اخیرا سرمایه این شرکت ۵/۵ میلیارد دلاری، در اوایل سال ۲۰۲۰ به ۵ میلیارد دلار رسیده است. وایرد در گزارش خود اشاره کرده است:

این شرکت دارای دفاتری در چندین کشور است و گفته می‌شود کارمندان خود را در سطح بین‌المللی جذب می‌کند.

بنابر گزارش‌ها، ۶۲ تعدیل نیرو شرکت Revolut جدای ۵۰ موردی است که در مقاله وایرد اعلام شده است.

همین چند هفته پیش، ریوولوت اعلام کرده بود که سرعت خود را در راه‌اندازی سرویس رمزارز افزایش داده است.

منبع: Cryptonewmedia