با توجه به بهبود قیمت‌ بیشتر بازار ارز دیجیتال که این هفته اتفاق افتاد، برخی از مهم‌ترین آلت کوین‌ها طی چند روز گذشته افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کردند. اطلاعات حاصل از صرافی بایننس حاکی از آن است که بایننس کوین (BNB) ۱۵ درصد افزایش داشته، اتریوم ۶ درصد، توکن Chiliz یک افزایش ناگهانی و ۱۰۰ درصدی داشته و دات (DOT) و کاردانو (ADA) هر دو نزدیک به ۵ درصد افزایش قیمت داشته‌اند. داده‌ها نشان می‌دهند که احتمال از سرگیری فصل آلت کوین ‌ها توسط  اتریوم وجود دارد.

احتمال از سرگیری فصل آلت کوین ‌ها توسط اتریوم

ارزش بازار ارزهای دیجیتال به استثنای بیت کوین برای اولین بار از اوایل فوریه شاهد ۵ کندل سبز بود که از ۵ مارس ۲۶ درصد افزایش داشته است. این روند نشان دهنده افزایش مومنتوم صعودی بوده و معیارهای دیگر نیز اشاره به صعود دارند.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال به استثنای BTC

ارزش بازار ارزهای دیجیتال به استثنای بیت کوین

۵۰  ارز دیجیتال برتر به استثنای بیت کوین به اوج قیمت خود رسیدند

بر اساس داده‌های Weiss Crypto پنجاه ارز دیجیتال برتر ، به استثنای بیت کوین، در نمودارها با ثبت شاخص ۱۴۲۵۰ در نمودارها به اوج قیمت خود رسیدند. بالاترین قله در تاریخ ۲ فوریه با شاخص ۱۳۹۵۷ مشاهده شد. رتبه‌بندی Weiss Crypto کلیت پذیرش را در کنار قیمت یک مدل مشخص تعریف می‌کند.

شاخص Weiss Crypto برای ۵۰ رمز ارز برتر

شاخص Weiss Crypto برای ۵۰ ارز دیجیتال برتر

با پیشرفت آلت کوین‌ها به صورت دسته جمعی، یک بار دیگر این خط مشی از اتریوم سرچشمه می‌گیرد، زیرا اخیراً مشاهده شده که موقعیت بهتری نسبت به بیت کوین کسب کرده است.

به خوبی می‌دانیم که اکثریت قریب به اتفاق NFTها در حال حاضر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده‌اند. Chiliz، همانطور که گفته شد، به دلیل رونق فعلی NFTها، شاهد رشد گسترده‌ای بوده است. توکن ACM (AC Milan token) موفق شد کمتر از یک ساعت از زمان راه‌اندازی ۶ میلیون دلار درآمد کسب کند.

درصد قیمت ETH/BTC

درصد قیمت اتر نسبت به بیت کوین

شکست قیمت جفت ارز اتریوم/بیت کوین می‌تواند ضربه آخر باشد

در بلند مدت، جفت ارز  ETH/BTC احتمالاً یک شکست قیمت را نشان می‌دهد که ممکن است در چند هفته آینده باعث ایجاد یک رالی گسترده برای آلت کوین‌ها شود. این شباهت در حال حاضر از نمودار انباشت Livermore گرفته شده است. انباشت Livermore  با دهانه باز پیش از این توسط اتریوم در بازار دنبال شده و احتمال تکرار آن زیاد است.

چارت انباشت Livermore

انباشت Livermore

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت اتریوم

هنگامی که هر دو نمودار مقایسه می‌شوند، با توجه به شکست قیمت ETH/BTC طی چند هفته آینده، هدف از پیش تعیین شده در حدود ۰/۰۶۴ است که ارزش ETH را بسیار افزایش داده و بستر گسترده‌ای را برای رالی سایر آلت کوین‌ها فراهم می‌کند. هدف این شکست در فاصله دوری قرار دارد و در صورت بروز، احتمالاً از سرگیری فصل آلت کوین ‌ها در حدود ماه آوریل یا مه انجام خواهد شد.

نمودار تغییرات قیمت چارت هفتگی قیمت ETH/BTC

چارت هفتگی جفت ارز ETH/BTC

به نظر شما از سرگیری فصل آلت کوین ‌ها توسط اتریوم محتمل است؟ شما می‌توانید تحلیل خودتان را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ambcrypto