در این مقاله چند مورد از بهترین فاست های دوج کوین را به شما معرفی می‌کنیم. به کمک این فاست ها قادر خواهید بود بدون نیاز به پرداخت پول و به صورت رایگان دوج کوین بدست بیاورید.

دوج کوین (Dogecon) ابتدا به عنوان یک شوخی در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت. DOGE در آغاز بیش از آنچه که انتظار می‌رفت محبوبیت پیدا کرد. وقتی میلیاردر معروف ایلان ماسک (Elon Musk) چندین توییت درباره علاقه‌اش به دوج کوین منتشر کرد محبوبیت آن بیشتر هم شد.

در سال ۲۰۱۹، یکی از اینفلوئنسرهای جنجالی در حوزه رمزارز به نام جان مک‌افی (John McAfee) با اطمینان اعلام کرد که قیمت دوج کوین «به ماه خواهد رسید». منظور از به ماه رسیدن این بود که ارزش این کوین اوج زیادی را تجربه خواهد کرد. با اینکه پیش‌بینی‌های مک‌افی همیشه هم درست از آب درنمی‌آید (مثل یک میلیون دلاری شدن قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۰)، دوج کوین به خودی خود پتانسیل کافی برای رشد را دارد و اندوختن آن هم خالی از ارزش نیست. خبر خوب این است که شما برای بدست آوردن دوج کوین مجبور نیستید پول پرداخته و آن را بخرید زیرا به کمک چند روش می‌توانید آن را به صورت ساده بدست بیاورید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: کسب بیت کوین رایگان در سال ۲۰۲۰

بهترین فاست های دوج کوین در سپتامبر ۲۰۲۰

کمک گرفتن از فاست های دوج کوین راهی ساده برای بدست آوردن این ارز دیجیتال است آن هم بدون اینکه هزینه‌ای در ازای آن پرداخت کنید. کافی است چند کار ساده را انجام بدهید تا کوین کافی برای اندوختن داشته باشید. در این مقاله از کوین نیک از شما دعوت می‌کنیم با معرفی فاست های دوج کوین با ما همراه باشید.

Cointiply

فاست دوج کوین cointiply

فاست Cointiply پرداخت‌های خود را با دوج کوین انجام می‌دهد.

Cointiply یک فاست رمزارز آنلاین است که پرداخت‌های خود به کاربران را با دوج کوین انجام می‌دهد. کاربران برای ثبت نام باید از آدرس ایمیل استفاده می‌کنند و پس از عضویت می‌توانند در فاست «رول بزنند». این رول کاملا رندم و تصادفی کار می‌کند و هر چه تعداد ارقام رول بیشتر شود کاربر درآمد بیشتری بدست می‌آورد.

این فاست درآمد را به بیت کوین نمایش می‌دهد اما شما به سادگی می‌توانید آن را به دوج کوین تبدیل کرده و در حین برداشت آن را به کیف پول شخصی خود انتقال دهید. حداقل مقدار لازم برای برداشت در Cointiply برابر با ۳۰٫۰۰۰ واحد کوین است و برای برداشت هم هیچ کارمزدی از کاربر اخذ نمی‌شود. به همین دلیل (نداشتن کارمزد) هم می‌توان گفت Cointiply یکی از بهترین فاست های دوج کوین است که ارزش امتحان کردن و بدست آوردن چند کوین رایگان را دارد.

Moon Dogecoin

معرفی بهترین فاست های دوج کوین

Moon Dogecoin یکی از بهترین فاست ها برای بدست آوردن دوج کوین است.

فاست بعدی لیست ما Moon Dogecoin است که البته یکی از بهترین فاست های دوج کوین محسوب می‌شود. کاربران در Moon Dogecoin به تدریج می‌توانند درآمد کسب کنند و با مشاهده رشد درآمد خود تصمیم بگیرند که چه زمانی رول بزنند. بین هر رول یک فاصله زمانی پنج دقیقه‌ای در نظر گرفته شده است اما تصمیم اینکه چه زمانی Claim انجام شود مطلقا به عهده خود کاربر است. این یعنی قبل از Claim کوین‌های رایگانتان، انتخاب مدت کار با خود شما است.

این فاست یک درصد (نسبت به claimهای انجام شده) پاداش وفاداری هم به ازای هر روز کار در آن به کاربران ارائه می‌دهد. یک درصد پاداش ارجاع برای مرجوعان فعال به کاربر تعلق می‌گیرد که مقدار بسیار ناچیزی است. البته گاهی هم به طور تصادفی با هر بار رول، شانس بدست آوردن ۱۰۰ درصد پاداش برای کاربران وجود دارد. کوین‌ها به صورت اتوماتیک در میکروولت (MicroWallet) کوین‌تاپ (Cointop.co) ذخیره می‌شوند و برای این امر لازم نیست کاربر کاری انجام دهد. البته در ابتدا باید یک حساب در Cointop.co ایجاد کند تا بتواند دوج کوین‌های رایگان خود را دریافت کند.

ES Faucet

کسب رمزارز رایگان با فاست های دوج کوبن

ES Faucet پرداخت به کاربران را با دوج کوین انجام می دهد.

ES Faucet یک فاست جالب برای دوج کوین است. در حقیقت چندین فاست در دل یک وب‌سایت قرار گرفته‌اند و دوج کوین رایگانی ارائه می‌دهند که مستقیما قابل برداشت است. کاربران برای کسب درآمد باید کپچا حل کنند و تایمر روی ۳۰ دقیقه تنظیم می‌شود اما نکات خوب زیادی هم در این بین وجود دارد. شما پس از بدست آوردن ۳۰۰ دوج کوین می‌توانید آن را برداشت کنید اما کاربران تشویق می‌شوند مدت بیشتری بمانند و با کسب ۶۰۰ دوج کوین یا بیشتر، برداشت خود را بدون کارمزد انجام دهند.

یک کمیسیون ۲۰ درصدی هم برای هر بار برداشت یک مرجوعی به کاربر داده می‌شود. برای هر مرجوعی جدید هم می‌توانید ۲۵۰۰ ES دریافت کنید که از آن می‌توانید برای پرداخت کارمزد بهره بگیرید یا اینکه آن را به دوج کوین تبدیل کرده و برداشت کنید. ES Faucet همچنین این امکان را به کاربران می‌دهد که برداشتی مستقیم به کیف پول دوج کوین خود داشته باشند به این ترتیب فرایند ساده شده و تقریبا هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد.

Free Dogeccoin

فاست های برتر برای دوج کوین

در این فاست می توانید به صورت رایگان دوج کوین بدست بیاورید.

Free Dogecoin یک فاست چندارزی است که پرداخت‌هایش را با دوج کوین انجام می‌دهد. کاربران در این فاست هم مثل Cointiply باید رول بزنند تا بتوانند از ۰/۷ تا ۱۴۵٫۰۰۰ کوین در هر رول بدست بیاورند. بین هر رول یک ساعت فاصله زمانی وحود دارد. این یعنی هر ساعت یک بار می‌توان رول زد. اگرچه این مدت ممکن است زیاد به نظر برسد اما هر یک از این رول‌ها می‌تواند مقدار بسیار زیادی دوج برای کاربر به همراه داشته باشد و این موضوع باعث می‌شود ارزشش را داشته باشد.

کاربر هر وقت که بخواهد می‌تواند دوج کوین خود را برداشت کند. در حقیقت کاربر می‌تواند فورا دوج کوین خود را برداشت کند یا اینکه زمان برداشت را تنظیم کند تا مثلا هر یکشنبه واریز به کیف پول به صورت اتوماتیک انجام شود. ۵۰ درصد کمیسیون برای هر بار رول زدن مرجوعان شما هم یکی از مزایای دیگری است که می‌توانید از آن استفاده ببرید. در هنگام بازی مرجوعانتان می‌توانید یک بلیت رایگان لاتاری هم بدست بیاورید. به این ترتیب شانس شما برای برنده شدن کوین‌ها در لاتاری بیشتر می‌شود و این شانس را دارید تا تعداد نامحدودی کوین بدست بیاورید.

حرف آخر

اگر طرفدار دوج کوین هستید و به دنبال جایی می‌گردید که بتوان آن را به صورت رایگان بدست آورد این فاست ها مواردی هستند که توصیه می‌کنیم به آن توجه داشته باشید. فاست های دیگری هم برای این کوین وجود دارد که فعال نیستند اما موارد معرفی شده در این مقاله در حال حاضر یعنی سپتامبر ۲۰۲۰ در حال کار هستند. موفق باشید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: بهترین فاست های ریپل در سپتامبر ۲۰۲۰

دیدگاه‌های خود را درباره فاست های دوج کوین در بخش نظرات ثبت کنید تا سایر مخاطبان این مقاله هم از آن استفاده ببرند. از همراهی شما سپاسگذاریم.

منبع: coindoo